خبرهای داغ:
مسئول حوزه علمیه خواهران همدان:

اجتماع عظیم «صیانت از حریم خانواده» پاسداشت خون‌ مطهر شهداست/ مسئولین در امر به معروف اهتمام جدی داشته باشند

مسئول حوزه علمیه خواهران همدان گفت: امروز مسئولین، روحانیت، نمایندگان و اقشار مختلف مردم آمده‌اند که یک بار دیگر به آیات قرآن در زمینه حجاب جامه عمل بپوشند و پاسداشت خون های مطهر شهدا را یک بار دیگر با حجاب و عفاف و تقوای الهی نگهداری کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۱۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در همایش اجتماع بزرگ مردمی «صیانت از حریم خانواده» که در پیاده راه بوعلی همدان برگزار شد، اظهار داشت: در این روز با عظمت در هفته عفاف و حجاب یاد مردمی که 82 سال قبل درست در چنین روزی علیه کشف حجاب رضاخانی و قانون اتحاد شرک و برداشتن چادرها از سر زنان مردم مسلمان شیعه زائر و مجاور امام هشتم در گوهرشاد اجتماع کردند، را گرامی می‌داریم.

وی گفت: زنان آن روز برای اینکه چادرها، روسری ها، چارقدها، مقنعه ها و چاقچورهایشان به دست دژخیمان رضاخان نیفتد از خانه بیرون نمی آمدند؛ اما امروز چه شده که برخی از دختران ما نه همه و برخی از بانوان ما به حجاب اسلامی و حجاب برتر پشت پا می زنند.

مسئول حوزه علمیه خواهران همدان ابراز داشت: باید هوشیار باشیم، نکند شبکه های ماهواره ای کار خود را کرده است امثال bbc و farsi one و من و تو و سریال ویکتوریا چراکه اینها آمده است که خانواده های مسلمانان را از هم بپاشد.

وی در ادامه تأکید کرد: امروز آمده ایم به بی حجابی و بی بند و باری غرب یک بار دیگر «نه» بگوییم و به ندای اسلام، قرآن و الله «آری» بگوییم.

فاضلیان عنوان کرد: امروز مسئولین، روحانیت، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و اقشار مختلف مردم آمده‌اند که یک بار دیگر به آیات قرآن در زمینه حجاب جامه عمل بپوشند و در پیاده راه بوعلی پاسداشت خون های مطهر شهدا را یک بار دیگر با حجاب و عفاف و تقوای الهی نگهداری کنند.

وی در ادامه افزود: وقتی صحبت از حجاب و پوشش باشد این صحبت ما نیست بلکه کلام خداست و تمام افراد بشر مأمور به پوشش هستند که هر کدام مخصوص به خود است.

مسئول حوزه علمیه خواهران همدان عنوان کرد: حجاب تنها مخصوص زنان نبوده همانطور که زن باید با چادر خود را بپوشد مرد نیز باید پلک های خود را بپوشد؛ حجاب زن به چادر است و حجاب مرد به پلک هایش و این پلک ها را خدا برای این قرار داده که اگر ما بعد از 250 هزار شهید به آیات قرآن عمل نکنیم چه کسی می خواهد به آن عمل کند.

وی بیان کرد: اگر ما از حریم خانواده و عفاف و حجاب صیانت نکنیم این نقشه غرب و توطئه استکبار است و این حرف استکبار و امپریالیسم جهانی است که می خواهد حجاب را از سر زنان ما بردارد و خانواده ها را برهم بریزد.

فاضلیان گفت: خانواده گریزی، خانواده ستیزی، اختیار زن برای چند همسری و ازدواج های ضربدری همه اینها تبلیغ می شود و دشمن با برنامه جلو می رود بنابراین باید مراقب باشید با هوی و هوس فریب این حرف ها را نخورید.

وی با بیان اینکه جمعیت حاضر همگی مدافع عفاف و حجاب هستند، در ادامه اضافه کرد: امروز آمده ایم که یکبار دیگر بعد از 82 سال که هزاران نفر در مسجد گوهرشاد برای حجاب کشته شدند بگوییم ما مدافع حجاب هستیم.

مسئول حوزه علمیه خواهران همدان با اشاره به سخنان آیت الله شیخ محمدعلی شاه آبادی استاد امام خمینی(ره)، بیان کرد: رضاخان با کشف حجابش کمر 124 هزار پیامبر خدا را شکست؛ 82 سال پیش بیش از 2 هزار نفر کشته شدند و حسین مکی در کتابش می نویسد 56 کامیون جنازه از حرم امام رضا(ع) و مسجد گوهرشاد به دلیل حفظ حجاب بیرون بردند.

وی عنوان کرد: ما مایل هستیم که خانم ها در مصونیت حجاب باشند، نه در محدودیت حجاب چراکه حجاب مصونیت، حفاظ و حصار است.

فاضلیان با بیان اینکه آرایش کردن و خودآرایی جایگاه خاص خود را داراست و کوچه و خیابان و ادارات جای اینگونه کارها نیست، اضافه کرد: امروز خانم های با حجاب ما به افراد بی حجاب گل هدیه می دهند تا به صراط مستقیم هدایت شوند.

وی با بیان اینکه ما باید ابتدا از ادارات و ارگانها آغاز کنیم بعد خیابان ها را تطهیر کنیم، مطرح کرد: در شهرستان کبودراهنگ و قروه درجزین یک نفر زن بی حجاب وجود ندارد اما در همدان اینگونه نیست و باید امر به معروف کنیم و اجازه ندهیم به خون شهدا خیانت شود.

مسئول حوزه علمیه خواهران همدان در پایان گفت: پیام عفاف و حجاب مردم همدان به مسئولین کشور مطالبات این اجتماع عظیم، مصوبات شورای عالی فرهنگی در 22 ماده که جزء مصوبات سال 94 است و خواسته ما مردم مدافع حریم عفاف و حجاب این است که مسئولین ما باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات