دبیر کارگروه زنان و خانواده خلیل‌آباد:

تحکیم بنیان خانواده رکن اصلی کارگروه زنان و خانواده است/ جذب ۲۵ درصد اعتبار ویژه بانوان در راستای اشتغال

دبیر کارگروه زنان و خانواده خلیل‌آباد تحکیم بنیان خانواده را رکن اصلی کارگروه زنان و خانواده دانست و گفت: اعتیاد و طلاق اصلی‌ترین عامل فروپاشی خانواده‌ها است.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۷۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حوا شکاری در نشست کارگروه زنان و خانواده شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: تحکیم بنیان خانواده اساسی‌ترین کاری است که در کارگروه زنان و خانواده شهرستان دنبال می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های کارگروه زنان و خانواده شهرستان خاطرنشان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته‌شده به‌واسطه ۶ کمیته زیرمجموعه کارگروه زنان و خانواده در سطح شهرستان اجرایی می‌شوند.

دبیر کارگروه زنان و خانواده خلیل‌آباد کاهش یک‌درصدی طلاق در شهرستان را از اهداف این کارگروه دانست و تصریح کرد: طلاق اصلی‌ترین عامل فروپاشی خانواده‌ها است و به همین منظور ۳ دوره آموزشی برای کاهش یک‌درصدی طلاق توسط کمیته پیشگیری از طلاق با دبیری بهزیستی برگزار می‌شود.

وی از تشکیل کمیته حقوق کودک با دبیری آموزش‌وپرورش در شهرستان خبر داد و اذعان کرد: کمیته جمعیت و سلامت با هدف بهبود سلامت بانوان خانه‌دار و شاغل در سطح شهرستان دوره‌های آموزشی خود را توسط شبکه بهداشت و درمان برگزار می‌کند.

شکاری بابیان اینکه اعتیاد بانوان به مواد مخدر از دیگر مشکلات حوزه زنان و خانواده در سطح جامعه و عامل فروپاشی خانواده‌ها است، تأکید کرد: کمیته امنیت کارگروه زنان و خانواده شهرستان خلیل‌آباد دوره‌های آموزشی باهدف کاهش میزان اعتیاد در بانوان را در طول سال برگزار می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به شعار سال عملکرد کمیته معیشتی و اشتغال بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: جذب ۲۵ درصد اعتبارات مخصوص بانوان در راستای اشتغال نیز از اهداف این کمیته در سطح شهرستان است.

این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: کار اجرایی را دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند و کمیته بانوان تنها کار نظارت و جمع‌بندی گزارش‌ها را انجام خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها