خبرهای داغ:
امام جمعه کاشان:

فرار از مالیات زرنگی نیست/ تقدیر از پروژه فرودگاه کاشان و پل مُصلا

آیت الله نمازی با انتقاد از فرهنگی که فرار از مالیات را نوعی زرنگی می داند، اظهار کرد: ساز و کار وزارت اقتصاد و دارایی نباید به گونه ای باشد که مالیات فقط از اقشار ضعیف و کم درآمد مانند کارمندان گرفته شود و سرمایه داران از پرداخت مالیات فرار کنند.
کد خبر: ۸۸۸۳۰۵۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در خطبه های نماز جمعه این هفته، با انتقاد از فرهنگی که فرار از مالیات را نوعی زرنگی می داند، اظهار کرد: ساز و کار وزارت اقتصاد و دارایی نباید به گونه ای باشد که مالیات فقط از اقشار کم درآمد مانند کارمندان گرفته شود و سرمایه داران با روابط نادرست از پرداخت مالیات فرار کنند.

آیت الله عبدالنبی نمازی در آغاز هفته مالیات با بیان اینکه مالیات یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی دولت‌ و بخش عمده بودجه اداره کشور است تصریح کرد: پرداخت مالیات یک وظیفه ملی است.

وی با اشاره به 14 تیر روز شهرداری‌ها گفت: در کاشان به فضل پروردگار و وحدت و صمیمیت شورای شهر و شهردار کاشان، اقدامات مثبت و بزرگی رقم خورده است.

امام جمعه کاشان با برشمردن پروژه هایی نظیر پل مصلا و فرودگاه کاشان ابراز کرد: علی رغم اینکه مجوز برای راه اندازی فرودگاه فقط در مراکز استان ها صادر می شود اما با تلاش فرماندار و شهردار و پیگیری هایی که انجام دادیم فرودگاه که منشا برکت است در کاشان نیز راه اندازی شد.

وی افزود: در آینده نزدیک پرواز کاشان – نجف اشرف برقرار می‌شود و پیشتر هم که مردم برای زیارت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) با هواپیما به تهران یا اصفهان سفر می کردند اما امروز، خدمات این سفر در فرودگاه کاشان فراهم شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان عالی سپاه پس از حمله موشکی لیله القدر تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار بر سرمایه گذاری در صنعت موشکی تاکید کردند؛ زیرا دشمن باید از موشک سیلی بخورد.

آیت الله نمازی با اشاره به گذشت 820 روز از تجاوز آل سعود با چراغ سبز آمریکا به مردم بی گناه و مظلوم یمن، گفت: این جنایتکاران نتوانستد مقاومت یمن را ناگریز به سازش و تسلیم کنند و ملت مقاوم یمن با تقدیم 15 هزار شهید و چندین هزار مجروح و میلیون‌ها آواره در مقابل این تجاوز ایستادگی کرده است.

وی در پایان بیان کرد: پرونده و طومار حیات سیاسی نظامی گروه تکفیری تروریستی داعش در عراق و سوریه در حال بسته شدن است و در نفس های آنان به شماره افتاده است.
ارسال نظرات