خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

باشگاه مقاومت به دنبال مدال وستاره نیست/ورزشکاران بااخلاق بایدمعرفی شوند

سرهنگ پیمان صفت گفت:مدال وستاره هیچگاه دراولویت باشگاه مقاومت نیست وحرکت این باشگاه همواره برپایه اخلاق است و با این تفکر درمیادین بزرگ ورزشی موفق بوده است.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۲۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان، مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و مدیرعامل باشگاه مقاومت اصفهان درهمایش مشترک هیأت های ورزشی بسیج و مدیران تربیت بدنی نواحی استان که در شهر ایمان شهر شهرستان فلاورجان برگزار شدبا اشاره به موفقیت های باشگاه مقاومت درسال ۱۳۹۵ گفت: در کشور باشگاهی را نداریم که در 18رشته ورزشی با قدرت فعالیت کند ودرتمام آنها نیزموفق باشد.

سرهنگ پاسدار علی پیمان صفت ادامه داد: باشگاه مقاومت میراث دارخون شهداست و رسالتی که دارد آن را از دیگر باشگاه های ورزشی متمایز ساخته است؛زیرا ورزش برای این باشگاه هدف نیست بلکه وسیله ای برای رسیدن به اهداف بزرگتر و بلند تر است.

وی اضافه کرد: این باشگاه بر پایه اخلاق به حرکت خود ادامه می دهند و تا کنون نیز به فکر مدال و ستاره گرفتن نبوده است هرچند در تمامی میادینی که وارد شده است موفق بوده اما اگر از هدف خود که ورزش بر پایه اخلاق است دور شویم به مشکل بر خواهیم خورد.

مدیرعامل باشگاه مقاومت اصفهان در ادامه با اشاره به این که در استان اصفهان بیش از ۱۸۰ سالن  ۹دی و صالحین وجود دارد خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت این سالن ها در اختیار ورزش و پرورش بسیجیان قرار دارد.

وی همچنین افزود: ازسال ۹۰ تا ۹۴ در استان اصفهان فقط سه پایگاه استعداد یابی در نواحی بسیج داشتیم که درحال حاضر ۹ پایگاه در قالب باشگاه مقاومت و بیش از ۲۴ پایگاه غیر رسمی در قالب خود نواحی داریم و این نشان دهنده عزم بسیج و پایگاه مقاومت در ورزش کشور است.

سرهنگ پاسدار پیمان صفت در ادامه با اشاره به اینکه باشگاه ها از اخلاق دور شدن اند تصریح کرد: درسال گذشته یک همایش جهت تجلیل از ورزشکارانی که در میادین مختلف یک حرکت انسانی ترتیب داده بودند برگزار کردیم و با تمام باشگاه ها و نهاد ها نیز مکاتباتی صورت گرفت اما در این زمینه حتی یک مورد نیز به ما معرفی نشد و این به این دلیل است که اخلاق اولویت اول متولیان ورزش ما در استان نیست.

وی در تکمیل این صحبت خود اظهار کرد: قطعا در استان اصفهان ورزشکارانی وجود داشتند که در میادین بزرگ ورزشی حرکت های اخلاقی ماندگاری انجام داده اند اما باتوجه به عدم آگاهی مسئولین این افراد همواره در جامعه ناشناس مانده اند و این ضعف ورزش کشور است که چنین حرکت هایی شناسایی نمی شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه با اشاره به حرکت جوانمردانه محمد انصاری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که نام مدرسه فوتبال خود را بنام شهید مدافع حرم "ابراهیم هادی" گذاشته است گفت: باید چنین ورزشکارانی را برای جامعه الگو کنیم و به مردم معرفی کنیم.

ارسال نظرات