خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار بسیج مطرح کرد

آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر/دفاع از حقوق بشر از حربه‌های آمریکای جنایتکار

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا با وجود مدعی حامی حقوق بشر دست به جنایت می‌زند، گفت: آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۹۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر/دفاع از حقوق بشر از حربه های آمریکای جنایتکار
سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به نامگذاری 12 تیرماه از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان روز افشای حقوق بشرآمریکایی اظهار داشت: این روز به جهت جنایت‌هایی است که آمریکا در مکان های مختلف نسبت به مردم دنیا دارد.

وی در خصوص جنایت های آمریکا در مناطق مختلف به ایجاد فشارها، تحریم ها و مشکلات موجود نسبت به مردم آن کشور اشاره و عنوان کرد: هر روز شاهد قتل پلیس آمریکا و مردم سیاه پوست هستیم که حتی بدون اسلحه و بدون هیچ اقدامی این افراد به رگبار بسته می شوند .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به جنایت‌های آمریکا در کشورهای اروپایی گفت: آمریکا در بسیاری از کشورهای اروپایی دارای مکان‌های مخفی است تا افرادی که مخالف سیاست آمریکا هستند دستگیر و در این مکان ها مورد بازجویی قرار گیرند و حتی تعدادی از آنها را دچار مرگ می‌کنند.

وی با اشاره به دیگر جنایت‌های آمریکا در دیگر کشورهای جهان بیان داشت: جنایت‌هایی که در 200 سال اخیر در ویتنام، پاناما، عراق، افغانستان، منطقه خلیج فارس و همچنین در کودتای 28 مرداد سال 32 در ایران صورت گرفت از جمله این جنایت‌ها است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه آمریکا با ایجاد کودتای سال 32 زمینه بازگشت شاه به ایران را فراهم و 25 سال رژیم منحوس پهلوی بر کشور حاکم شد، افزود: آمریکا با وجود این کودتا و توطئه‌هایی که با تحریک عمال پهلوی، علیه روحانیون و مبارزان انقلابی شکل می داد و همچنین با اعمال فشارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تبلیغاتی، جنگ روانی و ... در طول 38 سال پس از انقلاب که هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی بود با تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه به نتیجه نرسید و همچنان ناکام ماند.

* آمریکا به دنبال حفظ منافع خود و مقابله با اسلام است

وی با بیان اینکه دفاع از حقوق بشر و ایجاد دموکراسی از حربه های آمریکای جنایتکاراست، تصریح کرد : آمریکا با این پوشش‌ها درعرصه های گوناگون اعم از نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، تبلیغاتی و این هجمه‌‌ها را ایجاد کرده بحثی به نام حقوق بشر مطرح می‌کند که یک حرف پوچ و بی اساس است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در همین خصوص اضافه کرد: این ادعای حقوق بشری آمریکا قابل دفاع نیست چراکه بهانه‌ای برای فریب افکار عمومی است تا به اهداف خود که تسلط بر منابع و ذخایر کشورهای مختلف وهمچنین حاکم شدن بر آنهاست دست یابد.

وی در تبیین ثمرات حاصل از نامگذاری روز «افشای حقوق بشر امریکا» با تاکید بر شناخت هرچه بیشتر جنایت های آمریکا اظهار کرد: چنانچه این موضوع به خوبی کالبدشناسی و آسیب شناسی شود و آگاهی‌های لازم به مردم ارائه شود زمینه و بستری فراهم می شود که با آگاهی مردم توطئه های استکبار و آمریکا بهتر شناسانده شده و مردم می توانند در تحلیل‌ها بهتر عمل کنند و تحت تاثیر القائات آمریکایی ها و غربی ها قرار نمی گیرند تا به این وسیله رسالت و مسئولیت خود را قوی تر از گذشته عمل و دنبال کنند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه آمریکا با وجود مدعی حامی حقوق بشر دست به جنایت می‌زند، عنوان کرد: آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است.

وی با اشاره به تناقض های موجود در سیاست های آمریکا در دفاع از حقوق بشر و حمایت گسترده آن از گروه‌های تروریستی و منافقین، این سیاست‌ها را نشأت گرفته از لیبرال سرمایه داری و لیبرال دموکراسی دانست و اظهار کرد: محور و خروجی لیبرال دمکراسی قدرت، ثروت و لذت است بنابراین گروهای تکفیری، التقاطی و تکفیری که مطرح شده اند و همچنین منافقینی که در ایران از آنها استفاده می شود، آمریکا برای تامین منافع خود از آنها استفاده و حمایت خواهد کرد و زمانی که تاریخ مصرف آنها تمام شود آنان را همچون زباله در سطل زباله‌ رها می کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: آمریکا از این گروه‌ها حمایت خواهد کرد تا منافع خود را حفظ و تامین کند و از طرفی آنها را مقابل اسلامی واقعی که همان انقلاب اسلام است و همچنین در برابر خیزشی که در بین ملت‌های مسلمان ایجاد شده قرار دهد و از اسرائیل به عنوان غده سرطانی منطقه دفاع کنند چراکه برگرفته از لابی‌های صهیونیستی هستند که تاکید می کنند حتما آمریکا و غرب کمک راه آنان باشد.

* هدف آمریکا از مطرح کردن دفاع از حقوق بشر فریب افکار عمومی است

وی هدف آمریکا از مطرح کردن الفاظ دفاع از حقوق بشر، آزادی و دموکراسی با وجود جنایت های متعدد در سرتاسر دنیا آن را نوعی پوشش برای فریب افکار عمومی و رسیدن دانست.

سردار ابوحمزه یادآور شد: افراد و اشخاصی که آگاهی لازم نداشته باشند تحت تاثیر این فریب آمریکا و به نوعی مورد تایید و تاکید آنها قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا با فریب افکار عمومی سعی در رسیدن به اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت خود است، افزود: در میان مدت و کوتاه مدت هدفش حفظ منافع و منابع خود و در دراز مدت تبدیل کشورهای منطقه به کشورهای وابسته به فرهنگ غرب است که با بهره گیری از عناصر خودفروخته‌ای که در دانشگاه های خود تربیت کردند و قرار دادن آنها در مسئولیت های مختلف از آنها استفاده کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طراح و هدایتگر سازمان های بین المللی، شورای امنیت و سازمان های حقوق بشر امریکا هستند، عدم استقلال این سازمان ها را دلیل سکوت آنها در مقابل جنایت های امریکا دانست.

وی تاکید کرد: مراکز تصمیم گیری در دنیا هیچ کدام استقلال لازم را ندارند و همه تحت تاثیر القائات آمریکا، غرب و صهیونیست هستند وحتی آمریکا برای آنها تعیین تکلیف می کند و اختیاری از خود ندارند که بخواهند در مقابل جنایت غرب ایستادگی کنند.

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: چناچنه این سازمان‌ها بخواهند در مقابل آمریکا و غرب ایستادگی کنند اگر فرد و اشخاصی باشند به روش تطمیع از گردنه خارج می شوند و یا زمینه ای فراهم می کنند تا کسی نتواند در مقابل آنها ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات