خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

داشتن تشخیص درست و مسئولیت‌پذیری از شرایط «آتش به اختیار»

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: شرایط «آتش به اختیار» آشنایی با قوانین و مقررات، داشتن تشخیص درست و همچنین داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری و مسئولیت شناسی است.
کد خبر: ۸۸۸۰۸۹۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
داشتن تشخیص درست و روحیه مسئولیت‌پذیری از شرایط «آتش به اختیار»

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن مرادی در جمع اعضای گردان الزهرا(س) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: استکبار جهانی و در رآس آن امریکا در رسیدن به منافع و اهداف خود با یک مانعی به نام جمهوری اسلامی ایران مواجه است.

وی افزود: آمریکا در طول 38 سال عمر انقلاب اسلامی جنایت‌های گسترده‌ای علیه نظام و ملت ایران داشته است که با برنامه‌ریزی در راستای اثرگذاری و نفوذ خود در داخل کشور به دنبال تغییر هویت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: آمریکا در تیر ماه جنایت‌های گسترده ای علیه نظام داشته است که مقام معظم رهبری در سال 94 از فاصله ششم تا دوازدهم تیر ماه به عنوان هفته حقوق بشر امریکایی نامگذاری کرده اند.

وی گفت: سوء قصد و ترور نافرجام علیه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در 4 تیر ماه 1360، بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری در 7 تیر ماه 1360 توسط منافقین و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش و همچنین شلیک موشک به سمت هواپیمای مسافربری و شهادت 290 نفر از هموطنان از جمله جنایت های امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مرادی در ادامه به تبیین «آتش به اختیار» بسیجیان و نیروهای انقلابی اشاره کرد و بین داشت: با توجه به تهاجم گسترده دشمن در زمینه های مختلف نیروهای بسیجی و انقلابی و افسران جنگ نرم نباید منتظر بمانند و دست روی دست بگذارند و در چهارچوب قوانین در مقابل هجمه ها و تهاجم دشمن بایستند و کار مقابله ای انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: از شرایط «آتش به اختیار» آشنایی با قوانین و مقررات، داشتن تشخیص درست و همچنین داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری و مسئولیت شناسی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات