خبرهای داغ:
چهاردهمین اجلاس روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور با حضور روسای ۱۱دانشگاه سطح یک کشور در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۴۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
چهاردهمین اجلاس روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور در همدان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، چهاردهمین اجلاس روسای دانشگاه های سطح یک کشور با حضور روسای ۱۱ دانشگاه سطح یک کشور به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه بوعلی سینا در شهر همدان برگزار شد.

در این اجلاسیه روسای دانشگاه سطح یک کشور از دانشگاه‌های جامع و تخصصی شامل دانشگاه علم و صنعت ایران، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی، اصفهان، تربیت مدرس، فردوسی مشهد، شیراز و علامه طباطبایی به تبادل نظر در خصوص مسائل علمی کشور و ارتباطات بین المللی پرداختند.

در مراسم افتتاحیه این اجلاس دکتر سیداحمدرضا خضری به عنوان دبیر اجلاس به بیان تاریخچه‌ای از اجلاس روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور پراخت.

همچنین دکتر محمدعلی برخورداری به عنوان رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران مطالبی پیرامون توانمندی‌ها و ظرفیت علمی، پژوهشی و کارآفرینی دانشگاه صنعت ایران به عنوان یکی از سه دانشگاه برتر کشور در زمینه فنی و مهندسی بیان کرد.

دکتر نیلی محمودآبادی، رئیس اجلاس نیز به بیان توانمندی‌ها‌ و ظرفیت‌های دانشگاه سطح یک کشور در حل معضلات اساسی کشور مانند دایر کردن صنایع مدرن و دانش بنیان، تغییر اقلیم، ریزگردها و کم آبی و مشاوره به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر وزراتخانه های ذیربط پرداخت.
اجلاس روسای دانشگاه های برتر کشور با هدف تقویت مناسبات علمی و استفاده از تجارب آنان در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه پروژه های ملی، اشتغال دانش آموختگان، تحقق ایده های دانشجویی، مسائل و مشکلات دانشجویان دکتری و ... به صورت منظم تشکیل و طی آن روسای 13 دانشگاه برتر کشور به تبادل نظر می پردازند.

چهاردهمین اجلاس روسای دانشگاه‌های سطح یک کشور در همدان برگزار شد 

انتهای پیام/

ارسال نظرات