خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

روز قدس مهمترین نماد هویت انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: روز قدس مهمترین نماد هویت انقلاب اسلامی و نشان دهنده آمال و آرزوهای بلند انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۷۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز وحدت دنیای اسلام و نمایش قدرت اسلامی و روز هراس استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی و باعث رسوایی مرعبان حقوق بشر غربی است .

وی با بیان اینکه روز قدس آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان است، با اشاره به اهمیت این روز گفت: روز قدس مهمترین نماد هویت انقلاب اسلامی و نشان دهنده آمال و آرزوهای بلند انقلاب اسلامی است که از تصمیمات بسیار موثر بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) تلقی می شود .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: قدس روز جهانی است و فقط اختصاص به قدس ندارد چراکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است و روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود و تمام ملت‌ها قیام‌کننده در راستای زوال مستکبرین و جرثومه‌های فساد قیام کنند.

وی اضافه کرد: روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی و به رخ کشیدن قدرت نرم انقلاب اسلامی و امیدواری مظلومان جهان و یأس و ناامیدی صهیونیسم و سلطه جویان است .

شیرزادی تصریح کرد: هدف از برگزاری راهپیمایی روز قدس ایجاد امید برای بیداری و رهایی تمام ملت‌های مستضعف از سیطره استکبار است.

وی با بیان اینکه پیام این راهپیمایی به مردم مستضعف جهان این است که ملت ایران با شما همدردی و از شما حمایت خواهد کرد، گفت: پیام آن به دشمنان و جبهه استکبار به ویژه اسرائیل نیز این است که ملت شریف ایران در هر کجای دنیا پرچمی بلند شود با شعار حق طلبی از او حمایت کرده و در مقابل دشمنان می ایستد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران قوی و مقتدرتر از هر زمان با تمام توان از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کرده و تا آخرین نفر و آخرین نفس و آخرین قطره خون پشتیبان ولایت فقیه خواهد بود .

وی ضمن دعوت از مردم برای حضوری دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: از مسئولان نظام نیز درخواست می‌شود که به فکر خدمت صادقانه به این ملت شریف همیشه در صحنه باشند و در تمام تصمیم گیری‌های خود گوش به فرمان ولایت باشند .

انتهای پیام/


ارسال نظرات