مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع):

اقدام «آتش به اختیار» باید به اندازه و با رعایت شئونات اخلاقی باشد

مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: اقدام «آتش به اختیار» علاوه بر به هنگام بودن ، باید به اندازه و بارعایت شئونات اخلاقی باشد.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۸۱
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار عباسیان در نشست سیاسی ویژه پایوران، سربازان وظیفه و بسیجیان شورای حوزه های مقاومت سپاه ناحیه زاوه حضور داشت ، گفت : که اقدام آتش به اختیار علاوه بربه هنگام بودن ، باید به اندازه کافی و با رعایت شئونات اخلاقی باشد.

وی در ادامه در تبیین گل واژه آتش به اختیار که توسط مقام عظمای ولایت در طی چند روز گذشته مطرح شده بود ، اظهار داشت :  آتش به اختیار که خود یک اصطلاح نظامی است، زمانی مطرح می‌‌شود که یک سقوطی صورت گرفته باشد.

سرهنگ عباسیان در ادامه افزود:  شهدای هسته ای ، شهید حسن طهرانی مقدم، شهید کاظم آشتیانی، شهید مرتضی آوینی و مرحوم فرج الله سلحشور به واسطه اقدامات شایسته و به هنگام خود در زمان حیات، از مصادیق بزرگ و برجسته آتش به اختیار در ایران اسلامی هستند.

مسئول معاونت سیاسی دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با اشاره به احتمال بروز فتنه بزرگ پس از انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت 96 در کشور، افزود: جریان فتنه با کمک دشمنان انقلاب اسلامی پس از پایان انتخابات در تلاش بودند که با بزرگ جلوه دادن تخلفات انتخاباتی، باعث تحریک جبهه انقلاب شده و آنها را به نشانه اعتراض به خیابان ها بکشانند و از این طریق نه تنها باعث آبروریزی برای نظام و تطهیر خود شده ، بلکه خود را طلبکار نظام نیز درآورده و به اهداف شوم خود برسند.

وی در پایان نیز با اشاره به چندین مورد مصادیق عینی آتش به اختیار که در حال حاضر درکلیه موارد فرهنگی ، قرآنی ، اقتصادی و ... در کشور در حال فعالیت و جهاد هستند، افزود: یک جوان و یک فرد انقلابی نباید به کم و کاستی ها توجه کرده و به آنها اهمیت دهد و همیشه با توکل به خدا و با روحیه خستگی ناپذیر، اقدام نموده و مصداق بارز آتش به اختیار برای دیگران باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها