خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه:

روز قدس مسئله اصلی جهان اسلام و مرکز ثقل دفاع از اسلام است.

مصاحبه با مسئول نمایندگی ولی فقیه به مناسبت روز قدس
کد خبر: ۸۸۷۸۱۳۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر؛ حجت الاسلام احمدی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: روز قدس یکی از مسائل مهم جهان اسلام است، همانطور که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند روز قدس "تیری است به توطئه به فراموشی سپردن مسئله فلسطین"

وی افزود: غاصبان فلسطین و استکبار جهانی در پی این هستند که مسئله فلسطین و غاصب بودن رژیم صهیونیستی به حاشیه رانده شود و رژیم صهیونیستی بدون هیچ فشار جهانی از طرف ملتها و حکومت ها به شهرک سازی های خود و ظلم و ستم بر مردم فلسطین ادامه دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر اهمیت روز قدس از منظر امام خمینی رحمه الله علیه گفت: استکبار جهانی در صدد این بود که مسئله فلسطبن از متن توجهات مردم و حکومت ها رانده شود به خاطر همین حضرت امام خمینی رحمه الله علیه در ماه های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس تیری به قلب این توطئه زدند و بحمد الله به سرعت جهانی شد و این توطئه خنثی شد.

وی با تبیین نگاه آرمانی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به روز قدس گفت: روز جهانی قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی است، روز مبارزه با جرثومه فساد که نمونه برجسته آن حضور رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی است.

نگاه دیگر امام به روز قدس این بود که روز قدس فارغ بین نفاق و تعهد در سطح حکومت ها و حتی مردم قرار گیرد چون حکومت های متعهد از روز جهانی قدس حمایت می کنند و حکومت های منافق که به ظاهر خود را مسلمان می نامند از روز قدس حمایت نمی کنند و دست در آغوش اسرائیل دارند.

حجت السلام احمدی با تاکید بر حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس گفت: صرف حضور در راهپیمایی و شعار سر دادن در روز قدس کافی نیست بلکه به قول حضرت امام روز قدس باید مایه قیام بر علیه اسرائیل شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی خاطر نشان کرد: به علت شرارت ها و خباثت های فراوانی که اسرائیل بر علیه انقلاب اسلامی به خرج داده است حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) فرمودند مردمی که در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند، امنیت کشور خودشان را تامین کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شاهین شهر و میمه در پایان اظهار امیدواری کرد که به این سمت برویم که نظر آرمانی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه که ایجاد یک قیام و خیزش علیه استکبار جهانی و اسرائیل  است، در روز قدس رقم بخورد.

ارسال نظرات