امام جمعه شهرستان زاوه:

عملیات غرور آفرین لیله القدر سپاه باعث خوشحالی همه مسلمانان جهان شد

امام جمعه شهرستان زاوه بیان داشت: مهمترین پیام عملیات غرورآفرین لیله القدرسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طی روزهای گذشته برای آمریکا، اسرائیل و آل سعود بود که نه تنها باعث خوشحالی و غرور همه ایرانیان بلکه مسلمانان دنیا شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۹۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مصطفویان در خطبه های دشمن‌شکن نماز جمعه این هفته زاوه در جمع پرشور شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مهمترین پیام عملیات غرورآفرین لیله القدرسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طی روزهای گذشته برای آمریکا، اسرائیل و آل سعود بود که نه تنها باعث خوشحالی و غرور همه ایرانیان بلکه مسلمانان دنیا شد.

و در ادامه افزود: این عملیات نفس گرگ‎های بین المللی را در سینه هایشان محبوس نموده و یک هشدار جدی به همه دشمنان داد با این مضمون که برای ما همیشه امنیت و اقتدار کشورمان حرف اول را می زند.

وی در پایان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و پرشور بسیجیان و مردم همیشه در صحنه شهرستان زاوه در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس، گفت: براساس آیه شریفه 20 سوره مبارکه توبه که می فرماید هر قدمی که ما در راه به خشمن در آوردن دشمنان اسلام برداریم برای ما عمل صالح نوشته می شود ، بطور قطع و یقین این حضور پرشور باعث حسنه و ثواب برای همه آنها خواهد بود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها