فرمانده سپاه ناحیه زاوه در راهپیمایی روز قدس:

دور شدن مسئولین از آرمان‌های امام(ره) و رهبری نشانه افتادن در دام دشمنان اسلام و انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه زاوه بیان داشت: دور شدن برخی مسئولین از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری نشانه افتادن در دام دشمنان اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۹۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مردم شهرستان زاوه بار دیگر همچون گذشته با حضور پرشور خود و با دهان روزه در راهپیمایی باشکوه روز قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

در این مراسم باشکوه که در امنیت کامل و با حضور حماسی مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف بسیجیان و مردم همیشه در صحنه برگزار شد، سرهنگ پاسدار نامور فرمانده سپاه ناحیه زاوه در سخنرانی خود قبل از خطبه های نماز جمعه ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و پرشور مردم فهیم و انقلابی شهرستان زاوه اظهار داشت: که روز قدس روز بسیار مهم و با اهمیتی است ، چون این روز تنها یک گردهمایی ساده و معمولی نبوده بلکه روز مقابله با استکبار و نظام سلطه در سراسر دنیا است و لذا باید این روز را هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار نمود.

وی در ادامه با اشاره به جنایات متعدد رژیم منحوس و مستبد صهیونیستی در طی سال های اخیر برعیله مسلمانان دنیا بخصوص مسلمانان مظلوم فلسطین ، افزود: همیشه باید هدف اصلی ما براندازی آن و پاک کردن این رژیم از روی نقشه جهان باشد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند اخیر مقام عظمای ولایت و بیان گل واژه آتش به اختیار توسط ایشان ، اظهار داشت: این واژه امروزی و تنها مختص این زمانه نبوده و نیست ، بلکه در طی 22 جلد صحیفه حضرت امام خمینی (ره) نیز به آن به تکرار اشاره شده است و معنای آن نیز تنها در این است که جوانان مومن و انقلابی و همیشه در صحنه باید در تمام صحنه های حساس کشور و انقلاب اگر سستی و کاهلی از مسئولین مشاهده نمودند ، بلافاصله خود با توکل به خداوند و با اتکا به قدرت ایمان و بصیرت خود بصورت خودجوش باردیگر در صحنه حاضر شده و نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه زاوه در پایان نیز گفت: دور شدن از آرمان های ارزشمند امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری توسط برخی مسئولین ، به معنای افتادن و غرق شدن در دام دشمنان اسلام و انقلاب است.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها