خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد

استان همدان پیشتاز در حوزه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: استان همدان در حوزه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس یکی از استان‌های پیشتاز است و هم در فعالیت های ساختاری و ماندگار؛ که شاید یکی از بسترهای بزرگ در حوزه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۹۲
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار امروزدر جلسه شورای هماهنگی ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس که امروزدر سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آئین نامه اجرایی شورای حفظ آثار ظرفیت بسیار خوبی دارد که مجموعاً در حوزه حفظ ارزش‌ها با آن مواجه هستیم.

وی گفت: به راحتی می توانیم از این آئین‌نامه که برگفته از مصوباتی که ستاد فرماندهی کل قوا داشت و مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است برای سازماندهی و هدایت و مدیریت اینگونه برنامه ها استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ابراز داشت: در بحث راهیان نور، برگزاری یادواره‌های شهدا، حفظ آثار دفاع مقدس، المان‌هایی که برای بزرگداشت و یادبود در حوزه دفاع مقدس در مناطق مختلف انجام می شود در این آئین نامه به خوبی دیده شده است.

*دفاع مقدس سرمایه جاودان برای نظام و انقلاب

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی اثرگذار، غالباً حضور دارند و از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود، عنوان کرد: دفاع مقدس یک سرمایه جاودان برای نظام و کشور و انقلاب است.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه معرفت و شناخت دفاع مقدس برای نسل‌های آینده یک سرمایه بزرگ است که هزینه های بسیاری هم برای آن داده ایم، افزود: شهدا و جانبازانی را تقدیم دفاع مقدس کردیم و آزادگان غیوری که در سال های دفاع مقدس ایستادند و این سرمایه بزرگی است برای همه که باید نسبت به تبیین و فرهنگ سازی آن بکوشیم.

وی تصریح کرد: استان همدان در حوزه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس یکی از استان‌های پیشتاز است و هم در فعالیت های ساختاری و ماندگار؛ که شاید یکی از بسترهای بزرگ در حوزه دفاع مقدس است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه انتظار ما این است که در مدیریت این مجموعه که مجموعه بزرگی است همه پای کار باشند، با اشاره به تألیفات ابراز داشت: کار تالیفاتی که در حوزه استان همدان شکل گرفته و مصداق آن تقریظ هایی است که مقام معظم رهبری بر 4 کتاب نوشتند گویای پیشتازی استان در این عرصه است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه استان همدان در حوزه نگارش و ثبت و ضبط دلاورمردی های رزمندگان توانسته سرآمد باشد، گفت: نگاه استان به این مقوله یک نگاه ویژه‌ای است و دفتر اجتماعی استانداری در رابطه با اداره کل حفظ ارزش ها مسائل را پیگیری می کند تا بتواند دین خود را به شهدا ادا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات