خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه ارزش‌هایی در جامعه داریم که نباید بگذاریم به ابزار تبدیل شوند، گفت: همه باید برای حفظ ارزش‌هادست به دست هم دهیم؛ چراکه ابزار شدن ارزش ها برای جامعه بسیار خطر دارد.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۸۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس که در سالن جلسات استانداری با حضور فرمانداران شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: ارزش‌هایی در جامعه داریم که نباید بگذاریم به ابزار تبدیل شوند.

وی گفت: بر همین اساس تاکید ما در سلسله مراتب اداره کل بر این است که نگذاریم این ارزش ها تبدیل به ابزار شود و همه باید برای حفظ ارزش‌ها دست به دست هم دهیم؛ چراکه ابزار شدن ارزش ها برای جامعه بسیار خطر دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: هیئت امنایی در سطح ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد که ترکیبی از وزرای دولت یا خود دولت با مجموعه نیروهای مسلح است و براساس تصمیم هیئت امنا، هیئت شورای هماهنگی توسعه و ترویج ارزش های دفاع مقدس در سطح استان تشکیل شد.

وی ابراز داشت: رسالت و مسئولیت و هماهنگی این شورا به استاندار هر استان داده شده و حکم مسئولیت نیز از طریق هیئت امنا صادر شده است و استاندار به عنوان رئیس شورای هماهنگی ترویج دفاع مقدس در استان است.

سردار ظفری عنوان کرد: این شورا قریب 25 عضو ثابت دارد که در واقع مطالب فرهنگی دستگاه‌های دولتی را باید تصمیم‌گیری و به نوعی سیاست‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه استان همدان اولین استانی است که شورای هماهنگی را تشکیل داده است، تصریح کرد: احکام اعضاء صادر و شرح وظایف هر یک، به آنها داده می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: این کمیته‌های 7 گانه به این شکل، مجموعه عناصر و عواملی که در جغرافیای استانی است هر کس در راستای اهدافی که مشخص شده باید حافظ این ارزش‌ها باشد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد: هدف اساسی این است که به سمتی برویم که ارزش‌ها تبدیل به ابزار نشود و دفاع از ارزش ها را به دیگران نیز بیاموزیم و ضرورت دارد که که روی این مسئله کار کنیم و بتوانیم ارزش هایمان را به پیکره اجتماع برسانیم.

سردار ظفری گفت: سوژه‌ها زمانی قابلیت دارند که تبدیل به جریان شوند و خاصیت جریان، سیال بودنش است که این جریان‌سازی به همه گیر بودن و جامع بودن است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که مرزبندی‌ها از دغدغه های ایشان است، عنوان کرد: این شکاف ها باعث کندی کارها در جامعه می شود و این مرزبندیها یکی از دغدغه های معظم له است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: رسالت اساسی ما این است که بتوانیم این مرزبندی‌ها را به ویژه بعد از انتخابات برداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنر ما این است که بعد از انتخابات یک جو آرام را در جامعه حاکم کنیم و راهکارهای رسیدن به رفاقت را فراهم کنیم و در جامعه به سمت همدلی و وفاق برویم و این بتواند راهکاری برای تشکیل شواری هماهنگی ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات