خبرهای داغ:
فرماندارشهرستان اردستان:

راهپیمایی روزقدس نشانه وحدت بین قشر های جامعه است

فرماندار اردستان گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس نشانه انسجام و وحدت آحاد مردم ایران و حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۸۸۷۴۷۴۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان؛ علیرضا غیور در جلسه ستاد برنامه ریزی مراسم روز قدس در فرمانداری اردستان افزود: بیت المقدس ناموس مسلمانان جهان و اولین قبله گاه مسلمین است که حدود 80 سال است در اشغال صهیونیست ها قرار دارد و باید از چنگال این رژیم خون آشام آزاد شود.
وی با اشاره به اقدام تروریستی و بزدلانه داعش در حمله به حرم مطهر امام (ره) و مجلس شورای اسلامی گفت: داعش تلاش دارد کشور را نا آرام و مکان های مهم را نا امن کند لذا می طلبد مردم با حضور گسترده تر در مراسم راهپیمایی امسال شرکت و تنفر خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان تروریست ها اعلام کنند.
فرماندار اردستان خاطر نشان کرد: یکی از کارهای مهم و اثر بخش این مراسم تقویت وحدت و انسجام مردم و اعلام انزجار عمومی از صهیونیسم و طرفداران و حامیان آن است.
غیور افزود: امسال تعدادی از سران کشورهای اسلامی با دشمن مسلمانان و صهیونیست ها دست دوستی داده و در مقابل مسلمانان آگاه و انقلابی ایستاده اند ولی ملت مسلمان و انقلابی ایران و دیگر مسلمانان در اقصی نقاط جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از آن ها اعلام می کنند.
وی با اشاره به این که کلیه دستگاه ها و نیروهای امنیتی و انتظامی آمادگی کامل برای تامین امنیت راهپیمایان را دارند خاطرنشان کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم کلیه دستگاه ها و اداره ها ضمن همکاری با دست اندرکاران با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.
فرماندار اردستان افزود: برنامه ریزی لازم جهت شرکت روستائیان نیز در این مراسم اندیشیده شده است.
غیور هم چنین از برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان اردستان خبر داد.
وی گفت: امسال نیز هم چون سال های قبل، مراسم گرامیداشت 7 تیر با حضور پرشور مردم و مقام های کشوری و استانی در مسجد جامع اردستان و زواره برگزار می شود.

ارسال نظرات