عضو شورای شهر مشهد مقدس عنوان کرد؛

ایجاد اختلال در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس به دلیل کمبود اعتبار

عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: در حال حاضر متاسفانه کمبود اعتبارات تکمیل باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی را مختل کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۳۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری اظهار داشت: ظرفیت‌های باغ موزه دفاع مقدس بسیار زیاد است اما نبود اعتبارات از رشد و پیشروی این پروژه کاسته است.

وی با بیان اینکه ایجاد باغ موزه دفاع مقدس برای شهری همانند مشهد امری مهم به حساب می‌آید گفت: شهر مشهد سالانه شاهد حضور زائران بسیار زیادی است از این رو نیاز بود تا با توجه به دلاوری‌های مردمان خراسان در دوران دفاع مقدس موزه‌ای با موضوعیت دفاع مقدس در این شهر ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در این راستا شورای شهر مشهد با اختصاص زمین در بوستان کوهسنگی شرایط اولیه را بهترین شکل ممکن برای ایجاد این باغ موزه ایجاد کرد و در حال حاضر نیز فعالیت‌ها با شرایط خوبی پیش می رود.

اخلاقی امیری با اشاره به تلاش خوب در زمینه ایجاد این باغ موزه گفت: در زمان تائید نقشه‌های اجرایی باغ موزه زمان زیادی را از دست دادیم اما به محض تحویل نقشه‌ها فعالیت عمرانی در این فضا شروع شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی از شهریور 95 به صورت قوی شروع شد عنوان کرد: در حال حاضر اعتبارات لازم توسط استانداری و نهادهای مربوطه در تهران پرداخت نمی‌شود و به همین سبب مقداری از سرعت فعالیت‌ها کاسته شده و در این بین ما امید داریم تا با رفع مشکلات حال زمینه برای پیشرفت هرچه بیشتر این پروژه فراهم شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها