خبرهای داغ:
مسئول اردوی جهادی دانشگاه سپهر

پنجمین اردوی جهادی اساتید و دانشجویان دانشگاه سپهر خورزوق در مناطق محروم برخوار

باقری گفت: پنجمین اردوی جهادی کانون اقتصاد مقاومتی بسیج دانشگاه سپهر به مدت ۱۲ روز کاری از ۶ شهریور ماه الی ۱۸ شهریور ماه در روستاهای محروم شهرستان برخوار برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۳۰۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ مسئول اردوی جهادی دانشگاه سپهر خورزوق در گفتگویی با اشاره به برگزاری پنجمین اردوی جهادی دانشگاه سپهر گفت: پس از نامگذاری سال۱۳۹۶ توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال کانون اقتصاد مقاومتی بسیج دانشگاه سپهر شکل گرفت و پس از آن در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی همانند برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم فعالیت می کند.

محمدجواد باقری افزود: پنجمین اردوی جهادی کانون اقتصاد مقاومتی بسیج دانشگاه سپهر به مدت ۱۲ روز کاری از ۶ شهریور ماه الی ۱۸ شهریور ماه در روستاهای محروم شهرستان برخوار برگزار خواهد شد.

باقری خاطرنشان کرد: بالغ بر ۴۰ نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه سپهر در پنجمین اردوی جهادی ثبت نام کردند که به تفکیک ۱۰ نفر آقا و ۳۰ نفر خانم هستند.

این فعال بسیج دانشجویی ادامه داد: این دوره از اردوی جهادی، شامل پنج گروه مختلف شامل بخش‌هایی شامل: گروه عمرانی و هنری، گروه پزشکی و دامپزشکی، گروه کار آفرینی و اقتصادی، گروه کشاورزی و گروه آموزشی و فرهنگی و اقتصاد مقاومتی و… است.

وی اظهار کرد: در این دوره علاوه بر نقاشی دیواری بر روی دیوارهای مدرسه و بازسازی مسجد، به فعالیت‌هایی چون پرورش زنبورداری و جوجه، کشاورزی، تشکیل کارگاه خیاطی و بهداشت دام و طیور و ورزشی پهلوانی و سینما و فیلم هم خواهیم پرداخت.

مسئول اردوی جهادی دانشگاه سپهر خورزوق در پایان ضمن تأکید بر گستردگی و تکثر فعالیت‌های اردوی جهادی دانشگاه سپهر گفت: گروه عمار یاسر دانشگاه سپهر در سال ۹۶ قصد دارد عنوان بهترین گروه جهادی دانشجویی در استان انتخاب شود که این امر به همت جهادگران و لطف خدا محقق می شود.

ارسال نظرات