خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

اکنون دنیا در برابر حقانیت جمهوری اسلامی زانو زده است

امام جمعه همدان با بیان اینکه طرح و برنامه اسرائیل، داعش و استکبار جهانی در ایران خنثی شد، گفت: اکنون دنیا در برابر حقانیت جمهوری اسلامی زانو زده است.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۰۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
اکنون دنیا در برابر حقانیت جمهوری اسلامی زانو زده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ما از کنار عظمت و فیوضات ماه مبارک رمضان به سادگی گذشته‌ایم چراکه آنانی که بزرگی این ماه خدا را می‌دانند آرزو می‌کنند تمتم ماه‌های سال رمضان باشد.

وی با اشاره به اتفاق تلخ و ناگوار تروریستی در تهران گفت: طرح و برنامه اسرائیل، داعش و استکبار جهانی در ایران خنثی شد و اکنون دنیا در برابر حقانیت جمهوری اسلامی زانو زده است.

امام جمعه همدان با تسلیت درگذشت استاد حوزه علمیه همدان حجت‌الاسلام مسلم اسدی گفت: این اتفاق ناگوار شوک بزرگی به حوزه علمیه همدان بود چرا که بنده این عالم بزرگ را در سطوح عالی حوزه علمیه به عنوان نفر اول می‌شناسم.

محمدی با تبریک شب نیمه ماه رمضان که مصادف با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) است افزود: در خصوص مظلومیت امام حسن مجتبی (ع) و خدمات ایشان به اسلام و مسلمین باید بیشتر کار کرد.

وی با بیان اینکهبزرگی‌ها و عظمت امام حسن مجتبی (ع) در زبان نمی‌گنجد، گفت: متاسفانه ما در مورد امامت و اهمیت آن اطلاعات کافی نداریم و این برای یک شیعه زیبنده نیست.

امام جمعه همدان با اشاره به ظلم‌های معاویه در زمان امام حسن (ع)، افزود: معاویه درصدد بود پرچم اسلام را برای همیشه پایین بیاورد و بت‌ها را بالا ببرد اما درایت امام حسین مجتبی(ع) مانع از این اقدام شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان اظهار داشت: ایشان در این رابطه آب پاکی را بر روی دست آنهایی که هنوز از این سند دفاع می‌کردندریختند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حفظ استقلال بسیار مهم است و عدم اجرای سند 2030 هم در راستای همین حفظ استقلال است، اظهار کرد: فقط کافی است به اطراف خود بنگریم و ببینیم کشورهایی که با آمریکا همراه شده‌اند چه وضعی دارند؟

وی با اشاره به مسئله قطر افزود: اینها بازی سیاسی است چرا که همین کشور قطر در جنگ پنج ساله سوریه، به آل‌سعود و آمریکا و صهیونیست‌ها کمک کرد و باید بگوئیم هرکس شمشیر ظلم را بیرون بکشد، با همان سرنگون خواهد شد، آنها که به آل‌سعود و آمریکا کمک کردند اکنون همین‌ها آنها را مورد هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات