خبرهای داغ:

پيام فرماندار ملاير در محکوميت تهاجم تروريستي تهران

فرماندار ويژه شهرستان ملاير در پيامي اقدام تروريستي اخير و حمله جنايتکارانه به مرقد مطهر حضرت امام (ره) و خانه ملت را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۳۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
پيام فرماندار ويژه شهرستان ملاير در محکوميت تهاجم تروريستي تهران
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظيم رضايي، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير، در پيامي اقدام تروريستي اخير و حمله جنايتکارانه به مرقد مطهر حضرت امام (ره) و خانه ملت را محکوم کرد.

متن این پيام به شرح ذیل است:

مردم شريف، فرهيخته و فرهنگ مدار شهرستان ملاير

سلام عليکم؛

با تهنيت ايام ولادت دومين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، حضرت امام حسن مجتبي(ع) و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما عزيزان در ماه پر فيض رمضان؛ چنان که مستحضريد، روز گذشته مرقد مطهر رهبر کبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني(ره) و مجلس شوراي اسلامي و خانه ملت که نماد راستين مردم سالاري ديني در ايران عزيز است، مورد حمله تروريستي کور و بزدلانه گروه­هايي از خود فروختگان و فريب خوردگان تفکر جاهلي و اسلام امريکايي قرار گرفت که جز شهيد و مجروح نمودن شماري از مردم مظلوم و بي­گناه ميهن عزيزمان طرفي نبست، اقدامي که به حول و قوه الهي و با رشادت و حضور به هنگام برادران سپاه، بسيج و نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي به سرعت خنثي و جانيان تروريست­ به اسفل درکات دوزخ واصل گرديدند.

بي گمان، چنان که رهبر فرزانه انقلاب و رياست محترم جمهور در اين خصوص فرمودند، اين گونه اقدامات کوردلانه هيچ گونه تاثيري در عزم و اراده آحاد ملت ايران در پيگيري اهداف بلند خود در کشور و منطقه نداشته و بيش از پيش موجب اتحاد تمامي اقشار، گروه­ها و تفکرات سياسي و سيه رويي بيش از پيش دشمنان خواهد شد.

اينجانب، به نوبه خود، اين اقدام جنايت کارانه را محکوم و ضمن تقدير از عوامل امنيتي، نظامي و انتظامي، علو درجات شهداي گرانقدر و سلامت و بهروزي عاجل مجروحين و جانبازان اين حادثه را از درگاه ايزد منان مسئلت مي­‌نمايم.

عبدالعظيم رضايي
معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير

انتهای پیام/

ارسال نظرات