خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

هدف سند 2030 تسلط فرهنگی بر کشور است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه هدف سند 2030 تسلط فرهنگی بر کشور است و با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری برای جلوگیری از اجرای سند 2030 گفت: وقتی مقام عظمای ولایت امر می‌کنند که این سند با گفتمان جمهوری اسلامی سازگاری ندارد، اجرای آن مطلقاً جایز نیست.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۸۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
هدف سند 2030 تسلط فرهنگی بر کشور است
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حمید پورمهدی در جمع مسئولین و مروجین فرهنگی حوزه های مقاومت سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: دشمن به وسیله القائات پنهان و در قالب فیلم، موسیقی، کتاب، طنز و موارد مختلف دیگر در حال انتقال مسائل ضد ارزش و نامناسب به جامعه ما به ویژه در بین جوانان است و متاسفانه ما نسبت به این موضوع غافل هستیم.

وی تصریح کرد: مسئولین و مروجین فرهنگی حوزه‌ها باید ظرفیت ها را شناسایی کنید و از این ظرفیت‌ها در راستای بصیرت‌افزایی بهره ببرید.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ما در انتخابات این دوره ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر و روستا تلاش کردیم که به بهترین نحو ممکن آن را برگزار کنیم و همچنان که مقام معظم رهبری در بیانات خود عنوان داشتند پیروز واقعی این میدان مردم بودند.

وی در بخشی از سخنان خود اشاره ای به رای کثیف کرد و گفت: متاسفانه چیزی که در انتخابات شاهد آن هستیم رأی کثیف است که این رأی شامل خرید آراء مردم، تبلیغات دروغ و نادرست، خرید آرا با شام و نهار و ... است و ما باید این را در بین مردم جا بیندازیم که این رأی کثیف است و کسی که اینگونه رأی می آورد حقوقی که می گیرد حرام بوده و جایگاهش غصبی است.

پورمهدی افزود: با توجه به اینکه فضای انتخاباتی تمام شده است، ما در کشور نیاز به آرامش داریم و هرکدام از ما در قبال این آرا وظایفی داریم که دو چیز است اول آنکه وعده هایی که داده شده را مطالبه کنیم چه از ریاست جمهوری و چه از شورای شهر و دوم اینکه بیانات مقام معظم رهبری را مدنظر بگیریم و از مسئولین بخواهیم مواضع خود را صریح عنوان کنند .

وی در ادامه گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص سند 2030، این سند مورد تایید ایران و ملت ایران نبوده و نیست و عدم اجرای سند 2030 دغدغه مقام معظم رهبری است .

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه هدف سند 2030 تسلط فرهنگی بر کشور است و با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری برای جلوگیری از اجرای سند 2030 گفت: وقتی مقام عظمای ولایت امر می‌کنند که این سند با گفتمان جمهوری اسلامی سازگاری ندارد، اجرای آن مطلقاً جایز نیست پس این سند نباید در کشور اجرا شود و ما باید در این زمینه تلاش کنیم.

هدف سند 2030 تسلط فرهنگی بر کشور است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار