خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه آمنه(س) سپاه ناحیه همدان عنوان کرد
فرمانده پایگاه آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های اجرایی در ماه رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی برای خودسازی، افزایش معرفت و بصیرت دینی است.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۱۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
ماه رمضان فرصتی برای خودسازی و افزایش معرفت و بصیرت دینیمهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به ویژه برنامه‌های اجرایی ماه مبارک رمضان در محل پایگاه آمنه (س) با بیان اینکه ماه رمضان یک فرصت و همایش معنوی است اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی است که اگر از آن به درستی استفاده کنیم، یک ذخیره عظیم و بسیار ارزشمندى در اختیار ما خواهد بود.

وی در تشریح این برنامه ها از برگزاری محافل انس با قرآن به عنوان محوری‌ترین این برنامه‌ها نام برد و بیان داشت: برترین فضیلت ماه مبارک رمضان، عجین شدن با قرآن است که در راستا زمینه ویژه‌ای برای عموم مردم در راستای انس با قرآن کریم ایجاد شده است.

فرمانده پایگاه آمنه حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه این پایگاه برنامه های مختلفی به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می کند که از ابتدای ماه در حال اجرا است، گفت : مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت روزانه با حضور قاریان و حافظان خوش صوت این پایگاه در حال برگزاری است که پس از جزء خوانی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به تفسیر آیات پرداخته می شود.

وی در همین خصوص به برگزاری مسابقات روزانه در محافل انس با قرآن اشاره و اضافه کرد: با هدف تشویق افراد برای حضور در این محافل و همچنین توجه به قران و مفاهیم قرانی به صورت روزانه مسابقات قرآنی برگزار و هدایایی اهداء می‌شود.

اسدی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای خودسازی، افزایش معرفت و بصیرت دینی است، عنوان کرد: در راستای شناساندن احکام الهی، توطئه های اخیر دشمنان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، پاسخ به شبهات برنامه های سخنرانی و پرسش و پاسخ برگزار می شود.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از رزمندگان اسلام و مدافعان حرم و لزوم همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم در این زمینه تصریح کرد: آگاهی دادن به مردم در مورد جبهه مقاومت یکی از برنامه‌هایی است که این پایگاه دنبال می کند که در این ماه نیز تداوم دارد و علاوه بر آن بعد از برگزاری نماز جماعت ظهر در بین مردم اقدام به بسته بندی محموله ارسالی می شود.

فرمانده پایگاه آمنه(س) سپاه ناحیه همدان در تشریح دیگر برنامه های اجرایی ماه مبارک رمضان در محل پایگاه اظهار کرد: معرفی و شناساندن هر چه بیشتر بسیج در بین نمازگزاران و جذب آنها به بسیج، کمک به ایتام و زنان بی سرپرست با توزیع سبد کالا، برگزاری مسابقه نهج البلاغه در بین نمازگزاران، برگزاری ایستگاه صلواتی زمان افطاربه نیت پیروزی مدافعان حرم، مراسم سوگورای ارتحال امام و قیام 15 خرداد و احیای شب‌های قدر از دیگر برنامه‌های پایگاه در این است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه ضیافت افطاری امسال نیز همچون سال‌های گذشته در محل پایگاه برگزار می شود، ادامه داد: مراسم ضیافت افطاری در دو مرحله اجرا می شود.

اسدی ادامه داد: نخستین مرحله ویژه خواهران در شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور بسیجیان فعال پایگاه و حافظان و قاریان قرآنی و دومین مرحله آن ویژه برادران در ایام سوگواری شهادت امام علی(0ع) با حضور هیئت امنای مسجد قمر بنی هاشم شهرک فرهنگیان و قاریان و حافظان و افراد شرکت کننده در محافل انس با قرآن است.

وی یادآور شد: امیدواریم توانسته باشیم در راستای تحقق اهداف بسیج و سربازی امام زمان(عج) و تحقق فرامین امام خامنه ای(مد ظله العالی) قدمی هر چند کوچک برداشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات