خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

شرط تحقق امر به معروف و نهی از منکر حکومت الهی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: شرط تحقق امر به معروف و نهی از منکر حکومت الهی است نه حکومت طاغوت و در این صورت است دیگر واجبات و فرایض الهی نیز تحقق می شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۰۰۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
حجت الاسلام علیرضا گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: یکی از شروط تحقق امر به معروف و نهی از منکر تحقق حکومت الهی و برچیده شدن حکومت طاغوت است چراکه اجرای این فریضه طبق آیات قرآن و روایات معصومین(ع) حکومت الهی پیشتوانه‌ای برای اجرای دیگر احکام و واجبات است.

وی ابراز داشت: یکی از مراحل امر به معروف و نهی از منکر اصرار داشتن بر منکر و انجام مکرر آن است که در این صورت انجام نهی از منکر واجب می شود و باید با یکی از راه های اصولی مطرح شده انجام شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فامنین در ادامه با بیان اینکه وعده نصرت الهی زمانی تحقق می یابد که بندگان نیز دین خدا را یاری کنند، گفت: اقدام به امر به معروف و نهی از منکر نصرت دین الهی است.

وی تصریح کرد: با توجه به آیات و روایات برای تحقق این مهم باید حکومت الهی تشکیل شود و این حکومت باید دارای شالوده فکری موافق با این واجب فراموش شده را داشته باشد و تمام تلاش خود را در این راه صرف کنند.

تله‌جردی در پایان خاطرنشان کرد: ماه رمضان تمرینی برای کیفیت بخشیدن به راهکارها و روش های امر به معروف است و اینکه در این ماه بدترین منکر روزه‌خواری در ملأعام است و وظیفه همه ما به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر سنگین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات