مسئول دارالقرآن سپاه ناحیه زاوه در گفتگو با «بسیج» خبر داد؛

برگزاری بیش از 6 ویژه برنامه بزرگ قرآنی در ماه مبارک رمضان در زاوه

مسئول دارالقرآن سپاه ناحیه زاوه از برگزاری بیش از 6 ویژه برنامه بزرگ قرآنی در ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۶۳۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام هاشم شکاری از برنامه ریزی و اجرای بیش از 6 ویژه برنامه بزرگ قرآنی درایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع شرکت کنندگان و دست اندرکاران مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران و مطالبه ایشان که فرمودند «قرآن باید در بین جوانان،خانواده ها و عموم مردم رایج بشود» ابراز داشت: دارالقرآن حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه ناحیه زاوه با هدف تحقق این منویات مقام عظمای ولایت تعداد 6 ویژه برنامه بزرگ قرآنی را جهت اجرا در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان تدبیر و تدوین نموده است.

حجت الاسلام شکاری در ادامه با اشاره به برگزاری 13 محفل انس با قرآن عمومی در سطح روستاها با حضور قاریان برتر نوجوان و جوان شهرستان زاوه ، اظهار داشت: یک محفل سراسری انس با قرآن در سطح شهرستان نیز با حضور حافظ و قاری بین المللی استاد محمد خاکپور در مرکز شهرستان و در سالروز قیام خونین 15 خرداد برگزار می گردد.

مسئول دارالقرآن سپاه ناحیه زاوه سرکشی از جلسات قرآنی سطح شهرستان و اهدای هدایایی به متولیان این جلسات را از دیگر برنامه های این دارالقرآن دانست و گفت: برای کلیه برادران و خواهران و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز مسابقات قرآنی بشری در رشته های حفظ ، قرائت تحقیق و تدویر برگزار می‌شود.

وی در پایان از برگزاری مسابقه ای با عنوان کلام نور در فضای مجازی شهرستان با محوریت مفاهیم قرآن اشاره نموده و افزود: حسن ختام برنامه های قرآنی سپاه زاوه نیز تقدیر از قاریان و فعالان قرآنی شهرستان در عیدسعید فطر خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها