رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز در گفتگو با «بسیج» خبر داد؛

برگزاری جلسات قرآن تحت عنوان « تلاوت نور » با حضور ۲۵ مبلغ مستقر و 20 روحانی در روستاهای طرقبه شاندیز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز بیان داشت: جلسات قرآن تحت عنوان « تلاوت نور » با حضور ۲۵ مبلغ مستقر، ۱۰ نفر روحانی اعزامی و ۱۰ روحانی بومی در روستاها در ایام ماه مبارک رمضان برپا می شود.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۴۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
حجت الاسلام کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  اظهار کرد: برگزاری محافل فرهنگی قرآنی زیر نظر شورای قرآن و عترت شهرستان می باشد و در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی از جمله کرسی تخصصی تفسیر در مسجد جامع طرقبه و شاندیز با حضور ائمه جمعه و همچنین قرائت قرآن در روستاها و محافل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تلاوت قرآن و سخنرانی بعد از افطار در محل امام زادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) گفت:  جلسات قرآن تحت عنوان « تلاوت نور » با حضور ۲۵ مبلغ مستقر، ۱۰ نفر روحانی اعزامی و ۱۰ روحانی بومی در روستاها در ایام ماه مبارک رمضان برپا می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه شاندیز تصریح کرد: ۱۰ روحانی طرح هجرت برای شهرستان اعزام شده اند که مأموریت اصلی این گروه برگزاری تفسیر سوره « حدید» در مساجد روستاها و همچنین قرائت و تلاوت قرآن در روستاها است.

وی با بیان اینکه تبیین احکام در روستاهای مایان، ابرده سفلی، مج، گلستان و کانون اصلاح و تربیت توسط مبلغین اعزامی انجام می‌شود افزود: در ماه مبارک رمضان روستاهای زیر ۱۰۰ خانوار را هم تحت پوشش برنامه‌های قرآنی قرار می گیرند.

حجت الاسلام کریمی رشد فعالیت حوزه های قرآنی در شهرستان را از نظر کیفیت و کمیت مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: برای اولین بار مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم را با حضور قاریان بین‌المللی در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزار خواهد شد.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها