خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان:

حضور حداکثری مردم ایران در پای صندوق های رای در دنیا بی سابقه است

امام جمعه اردستان گفت: حضورحداکثری و 73 درصدی مردم متدین وآگاه ایران در پای صندوق های رای درجهان بی سابقه است و نشان از تعهد مردم به نظام اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۱۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان افزود: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای در 29اردیبهشت ماه گذشته دین خود را به انقلاب و کشور ادا کردند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون نوبت رئیس جمهوری منتخب است که به وعده های انتخابی همان طورکه در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد عمل کند.
خطیب جمعه اردستان افزود: مشارکت، رقابت، امنیت وسلامت 4 مولفه ای بود که درانتخابات وجود داشت هرچند مشکل هایی هم وجود داشت.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه گذشته برگزار شد و دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران انتخاب شد.
دهشیری در ادامه سخنان خود گفت: دولت دوازدهم اندیشمندانه و جوانانه برای حل مشکل های مردم وجوانان قدم بردارد وبرای اشتغال جوانان و گره گشایی ازبنگاه های اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل و رفع بیکاری چاره اندبشی کند.
وی گفت: اجازه ندهید ارزش های دینی و باورهای اعتقادی مردم مورد هجمه دشمن و بی مهری قرار گیرد.
امام جمعه اردستان افزود: حجاب، عفاف، نماز و پاک دستی و توجه به مسائل دینی باید دغدغه یک حاکم اسلامی باشد.
دهشیری به سفر اخیر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: این نژاد پرست به تمام معنا روضه خوان سران به اصطلاح کشورهای اسلامی شد و نتیجه آن عقدقرارداد 410 میلیارد دلاری، کشتارمردم یمن، بازداشت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبرمعنوی بحرین و تقویت رژیم غاصب اسرائیل است.
وی گفت: اتحاد عبری، عربی وغربی برعلیه ایران، حزب الله، مقاومت و انصارالله باعث ترغیب و تشویق عربستان به کشتار بیشترمردم مظلوم یمن و فشاربه مردم بحرین شده است.
ارسال نظرات