فرمانده تیپ 47 مهندسی رزمی سپاه سبزوار در مراسم افتتاحیه نخستین نیروگاه خورشیدی:

دولتمردان انرژی فسیلی را برای نسل‌های آینده نگهداری کنند

فرمانده تیپ 47 مهندسی رزمی سپاه سبزوار تاکید کرد: دولتمردان با برنامه راهبردی باید انرژی فسیلی را برای نسل‌های آینده این مرز و بوم نگهداری کنند.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۹۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
محمد رضا داجلری امروز در مراسم افتتاح نخستین نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی در سبزوار با بیان اینکه کشور ما به دلیل منابع سرشار دارای انرژی های متعددی است، اظهار داشت: دولتمردان با برنامه راهبردی باید انرژی فسیلی را برای نسل‌های آینده این مرز و بوم نگهداری کنند.

وی راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی را بهترین روش دریافت انرژی دائمی دانست و افزود: نیروگاه خورشیدی براساس طرح ملی در کشور به تصویب رسیده است و وزارت نیرو طبق انعقاد تفاهم‌نامه باید طی 20 سال، برق تولیدی را به‌صورت تضمینی خریداری کند.

فرمانده تیپ 47 مهندسی رزمی سپاه سبزوار، مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از نیروگاه خورشیدی را جلوگیری از آلودگی هوا، افزایش سهم تولید ملی و عدم استفاده از انرژی‌های تجدیدناپذیر برشمرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائل مورد توجه مقام معظم رهبری، تولید و اشتغال‌زایی است، علاوه بر این، افزایش نیروگاه‌های خورشیدی در منازل همشهریان سبب حفظ انرژی‌های فسیلی و درآمدزایی پایدار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها