خبرهای داغ:
بیانیه سردار غیب‌پرور درپی حضور حماسی مردم در انتخابات:

حل معضل بیکاری و رکود در اولویت برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مسئولان اجرایی کشور قرار گیرد

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۲۳۸۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ را سپاس می‌گوییم که بار دیگر عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران، با حضور حماسی اقشار مختلف مردم این سرزمین در پای صندوق‌های رأی، در چشم جهانیان آشکار گردید و جمهوریت و مردم‌سالاری حقیقی در سایه اسلام، به نمایش گذاشته شد.

در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 ، ملت غیور ایران اسلامی با هر قومیت وگویش و مذهب و با هر سلیقه سیاسی و فرهنگی، در جای جای این خاک سرافراز و اقصی نقاط گیتی، از ساعات ابتدایی روز تا آخرین لحظات شامگاه، برای اعلان وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، صفوف متحد و به هم پیوسته‌ای را تشکیل دادند تا در دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، در تعیین سرنوشت امور اجرایی کشور و شهر و روستای خود نقش‌آفرینی نمایند و سی و پنجمین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، برنده اصلی انتخابات، نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران و بازنده حقیقی آن، دشمنان قسم خورده این نظام یعنی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و رژیم‌صهیونیستی و هم پیمانان‌شان هستند.

اینجانب، خلق این حماسه باشکوه را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، رئیس‌جمهور منتخب و یکایک ایرانیان سربلند و گرانقدر تبریک عرض می‌نمایم.

همچنین بر خود لازم می‌دانم از زحمات تمام کسانی که در پدیدار ساختن این حماسه ملی نقش‌آفرینی کرده‌اند علی‌الخصوص آحاد بسیجیان عزیز که با جان و دل در تشویق به حضور حداکثری و کمک در تامین امنیت مثال زدنی کوشیده‌اند، قدردانی و سپاسگزاری نمایم و بر جبین‌شان بوسه زنم و برای‌شان آرزوی توفیق داشته باشم.

اکنون دوران رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است و نامزد منتخب، پس از تنفیذ رهبر مقتدر انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور همه مردم ایران خواهد بود. زمان وعده دادن‌ها و مجادله با رقبای انتخاباتی به پایان رسیده و هنگام همدلی و هم‌افزایی برای عبور از موانع و کار برای رفع مشکلات مردم فرا رسیده است.

اکنون زمان آن است که مسائل اساسی کشور و در رأس آنها پیاده‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی برای حل معضل بیکاری و رکود و نیز افزایش تولید و اشتغال و رسیدگی به معیشت محرومان و مستضعفان در اولویت برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات فوری مسئولان اجرایی کشور قرار گیرد.

اکنون زمان آن است که از ناکامی‌های گذشته و نیرنگ‌ها و بدعهدی‌های دشمنان ملت ایران، درس بگیریم و برای رشد و پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای سرشار ایرانی و نه با چشم داشتن به عهد عهدشکنان خارجی، تمام ظرفیت‌های کشور را بسیج کنیم و ثابت کنیم که بدون اتکا به بیگانگان می توانیم نیازهای‌مان را خودمان برطرف نماییم.

اینجانب به رئیس‌جمهور منتخب اعلام می‌نمایم که بسیج ده‌ها میلیونی، همان‌گونه که در تنگنای جنگ تحمیلی و در پی ناکافی بودن ظرفیت‌های کلاسیک نظامی، توانست با حضور اقشار مختلف مردم، ورق را به نفع انقلاب اسلامی برگرداند، مهیاست تا در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز تمام ظرفیت‌های مردمی خود را برای رفع مشکلات و عبور از موانع و دستیابی به فتح و ظفر بسیج نموده و توان بی‌بدیل خویش را در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور به خدمت در آورد.

امید است خداوند متعال به همه مسئولان کشور و خصوصا رئیس‌جمهور منتخب و نیز اعضای منتخب شورای اسلامی شهر و روستا، عزم راسخ و نصرت خویش را عنایت نموده و ایشان را در خدمت هر چه بهتر به مردم شریف کشورمان و ملت های مظلوم و مستضعف، یاری رساند.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

ارسال نظرات