خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

حضور چشمگیر مردم در انتخابات نشان از بی‌اثری تبلیغات دشمن دارد

امام جمعه ملایر با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: حضور چشمگیر مردم نشان می دهد که تبلیغات دشمن هیچ اثری نداشته است.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۹۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
حضور چشمگیر مردم در انتخابات نشان از بی‌اثری تبلیغات دشمن دارد
حجت الاسلام محمد باقر برقراری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: مردم سابقه ای قریب به ۴۰سال انتخابات را دارند و نیازی به دعوت امثال این حقیر نیست بلکه ما خودمان وقتی شور و شعور و حضور چشم گیر مردم را پای صندوق های رای می بینیم برای ما هم انگیزه ایجاد می شود که به خیل عظیم این مردم بپیوندیم.

وی با بیان اینکه با حضور در پای صندوق رای باید ادای دین به انقلاب، امام(ره) و شهدا و رهبر داشته باشیم، افزود: مهمترین پیام حضور این است که این نظام با مردم یک ارتباط ناگسستنی ایجاد کرده و هیچ ابرقدرتی نمی تواند مردم را از نظام و کشورشان و از انقلاب و رهبرشان جدا کند.

امام جمعه ملایر گفت: به طور قطع مردم هر چهار سال یک بار برای جمهوری اسلامی می آیند چراکه خود این انقلاب را رقم زده‌اند و بار دیگر رای می دهند و وفاداری خود را نشان می دهند.

وی با بیان اینکه این حضور چشم گیر مردم نشان می دهد که تبلیغات دشمن هیچ اثری نداشته است، گفت: این حضور مردم نشان از پختگی مردم دارد که کارآزموده هستند و تجربه های کلان قریب به ۴۰سال را دارند و هر قدر دشمن تلاش کند آبروی خود را در عرصه بین‌المللی می برند.

برقراری با اشاره به تبلیغات دشمن گفت: روز انتخابات مردم با حضور خود همه نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال تضعیف این نظام است و می‌خواهد مردم را از نظام خود جدا کند اما مردمی که برای این انقلاب جان و جوانی داده‌اند هیچگاه‌ با این بادها نمی لرزد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه مردم در انتخابات حضوری باشکوه خواهند داشت، گفت: انتظار می رود در اولین فرصت حضور پیدا کنند و خودشان را در این صف دشمن شکن انتخابات نشان دهند و انتخابات را بر سایر برنامه هایشان مقدم بدارند تا ما عبادت سیاسی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات