خبرهای داغ:
فرماندار ملایر:

اخذ ۱۰هزار رأی تاکنون در ملایر/۲۱۰هزار نفر در ملایر واجد شرایط رأی دادن هستند

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تا این لحظه حدود ۱۰هزار رای توسط شعبات شهرستان اخذ شده است، گفت: واجدین شرایط در شهرستان ملایر ۲۱۰هزار نفر هستند.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۷۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
۲۱۰هزار نفر در ملایر واجد شرایط رأی دادن هستند/اخذ ۱۰هزار رأی تاکنون در ملایر
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز موعود فرا رسید و اکنون که ساعاتی از زمان اخذ رای گذشته است استقبال مردم در شهرستان ملایر بسیار عالی و پرشور است و تا این لحظه حدود ۱۰هزار رای توسط شعبات شهرستان اخذ شده است.

وی افزود: روال بسیار خوب و طبیعی وجود دارد و با وجود اینکه اولین بار است که انتخابات الکترونیکی برای شوراها برگزار می‌کنیم، هیچ مشکلی نداشتیم.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به فعال بودن ۲۱۴شعبه در شهرستان گفت: تمام شعبات در شهر و روستا در حال انجام فعالیت هستنند.

وی با بیان اینکه در شهر ملایر ۷۹شعبه داریم که سه شعبه آن سیار و ۷۶ شعبه آن ثابت است، ادامه داد: ۷۹ صندوق ریاست جمهوری و ۲۷۶صندوق شورا الکترونیکی هستند که در مجموع ۳۵۵ صندوق هستند و در کل شهر ۶۶۵ صندوق در حال اخذ آرای هستند.

رضایی با اشاره به اینکه واجدین شرایط در شهرستان ۲۱۰هزار نفر هستند، گفت: از این تعداد ۶هزار و ۴۶۸ نفر رأی اولی هستند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم عنوان کرد: امیدواریم مشارکت حداکثری که مدنظر مقام معظم رهبری است را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان ملایر افزود: از مردم تقاضا می کنیم هر چه زودتر برای دادن رای مراجعه کنند تا در ساعات پایانی با تراکم جمعیتی مواجه نشوند و هرچه زودتر در این امر خیر و ملی شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات