خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به موضوع مهم انتخابات گفت: تکلیف هر ایرانی شرکت در انتخابات و اثرگذاری روی سرنوشت خود است بنابراین مراقب دشمن باشید که شما را مورد هدف قرار گرفته و نگذارید به هدفی که می خواهد دست یابد.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۲۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به شاخص های کاندیدای اصلح اظهار داشت: فردی را انتخاب کنید که مومن و متدین باشد و نسبت به ولایت فقیه که ستون انقلاب است باور داشته باشد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید فردی باشد که انقلابی فکر و عمل کند و انقلابی بماند و شجاع و دارای مدیریت جهادی باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه اصل انتخاب یک تکلیف الهی است و انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است، افزود: مردم باید در انتخابات با توجه به ملاک‌ها و معیارها فرد اصلح را تشخیص دهند.

وی بیان داشت: دشمنان جامعه را با دروغ و شایعات و حرف‌های نامربوط ذهن مردم را مغشوش می‌کنند.

سردار ابوحمزه ادامه داد: معیارها و ملاک ها و شاخص ها را باید از سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دریافت کرد.

وی با اشاره به موضوع مهم انتخابات گفت: تکلیف هر ایرانی شرکت در انتخابات و اثرگذاری روی سرنوشت خود است بنابراین مراقب دشمن باشید که شما را مورد هدف قرار گرفته و نگذارید به هدفی که می خواهد دست یابد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات