خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان:

تاکنون گزارش تخلفی به صورت رسمی در همدان ارائه نشده است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: انتخابات با حضور حداکثری مردم در حال انجام است و گزارش تخلفی به صورت رسمی تا به این ساعت ارائه نشده است .
کد خبر: ۸۸۶۱۷۳۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
تاکنون گزارش تخلفی به صورت رسمی در همدان ارائه نشده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌اصغر ناظری پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار اشت : انتخابات با حضور حداکثری مردم در حال انجام است و گزارش تخلفی به صورت رسمی تا به این ساعت ارائه نشده است .

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی و زمانبندی انتخابات مقدماتی از قبل برای رای گیری صورت گرفته بود، عنوان کرد : یکی از این مقدمات کمیته تجهیز صندوق بود که فعالیتش بر این بود تا صندوق‌های اخذ رأی را آماده کند.

معاون سیاسی فرماندار همدان افزود: این کمیته اقلام انتخاباتی همچون مهر، تعرفه رأی، قوانین و دستورالعمل و فرم شماره 22 و 29 و همه اقلام و لوازم مورد نیاز برای اخذ رای را در صندوق گذاشتند.

وی با بیان اینکه تعرفه های رأی از چند روز قبل از آغاز انتخابات از استانداری دریافت شده است، گفت: دیروز این تعرفه های به سالن ابن سینا انتقال داده شد و امروز ساعت 5:30 صبح صندوق‌ها به نمایندگان فرماندر تحویل داده شد.

ناظری‌پور ادامه داد: نیروهای محافظ و ناظرین، سوار بر خودروها این صندوق ها را به شعب بردند و ساعت 8 صبح رأی گیری آغاز شد.

وی با اشاره به ارسال 264 صندوق به شعب اخذ رأی افزود: 64 شعب اخذ رأی روستایی در شهرستان همدان تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان با اشاره به 200 شعب شهری در سطح شهرستان یادآور شد: از این تعداد 178 شعبه ثابت و 12 شعبه سیار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات