خبرهای داغ:
استادحوزه و دانشگاه:

رئیس جمهوری انتخاب کنید که آرمان های انقلاب را باور دارد

حجت الاسلام مصباح یزدی تاکید کرد: کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنید که مقابل دشمن کوتاه نیاید و ولی فقیه را قبول داشته و آرمان های انقلاب را باور دارد.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۰۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان استاد حوزه و دانشگاه در مسجد النبی اردستان گفت: زمانی بود که  در کشور ایران به جرم شیعه بودن مردم را به شهادت می رساندند.

حجت الاسلام علی مصباح یزدی با بیان اینکه امروزشیعه در کشور سربلند و دارای عزت و آبرو است، تصریح کرد: اقتدار تشیع برای ما امنیت و آسایش را به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار تشیع از مرزهای کشور فراتر رفته و در جهان به عنوان یک حکومت مقتدر جای خود را باز کرده است، اظهار کرد: دوست و دشمن اعتراف دارند که حکومت اسلامی ایران با دیگر حکومت ها متفاوت است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلابی که برای اقامه عدل و ایمان برپا شده  ثمره ۳۰۰ هزار شهید گلگون کفن بوده است.

مصباح یزدی با بیان اینکه حکومتی که وابسته به بیگانگان در کشور فعالیت می کرد، تصریح کرد: اختیار و اداره کشور به دست بیگانگان اداره می شد و شاه مملکت هیچ نقشی نداشته و یک عنصر فاسد برای  شیعه تکلیف مشخص می کرد.

وی با اشاره به خون شهدای مبارز و با ایمان که موجب پیروزی این نظام شد، تصریح کرد: امروز روی خون شهدایی زندگی می کنیم که بار سنگینی را بر دوش ما می گذارد و باید از آن دفاع کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان مخصوصا آمریکا روزی نیست که برای سرکوب نظام جمهوری اسلامی نقشه نکشند، تصریح کرد: کشوری می تواند در برابر هجمه های دشمن موفق شود که استقلال داشته باشد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهداف دشمن که می خواهد نظام را از درون خالی کند، گفت: جنگ نرم را به راه انداخته تا بتواند افکار و ارزش های غربی را جایگزین ارزش های دینی کند.

وی اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب  و مقام معظم رهبری از رهبران با هوش و با تدبیری بوده اند و مردم بیداری داریم که اگر این دو عامل را نداشتیم نظام تا کنون شکست خورده بود.

مصباح یزدی تاکید کرد: ولایتی که بین مردم و رهبر انقلاب وجود دارد موجب جلوگیری و تسلیم شدن کشور در برابر بیگانگان شده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دوست و دشمن اعتراف دارند که انتخابات ایران یک انتخاب واقعی است، تصریح کرد: مردم هستند که انتخاب کننده بوده و کسی را بر می گزینند که بیت المال مسلمین را به مدت چهار سال در اختیارش قرار می دهند.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنید که مقابل دشمن کوتاه نیاید و ولی فقیه را قبول داشته و آرمان های انقلاب را باور دارد.

وی با توجه به سند ۲۰۳۰ که توسط غربیها تهیه شده اظهار کرد: سند مذکور روی نقطه اصلی یعنی آموزش و پرورش دست گذاشته و یک سری نکات را با ظرافت در آن گنجانده اند و عده ای که خوشبین هستند آن را امضاء کرده اند.

مصباح گفت: به کسی رأی دهید که به آرمان های شهدا و امام باور داشته و ضمن غیرت داشتن از خدشه دار شدن آرمان های کشور جلوگیری کند.

ارسال نظرات