خبرهای داغ:
نماینده اردستان در مجلس

کشور به مدیریتی با روحیه انقلابی و جهادی نیاز دارد

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور به مدیریتی نیازمند است که روحیه انقلابی و جهادی و توان ایجاد اشتغال داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۶۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان حجت الاسلام والمسلمین سید صادق طباطبایی نژاد به مناسبت سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در امامزاده موسی (ع) اردستان افرود: اکنون با جنگ اقتصادی و فرهنگی دست و پنجه نرم می کنیم و نیاز به مدیریت انقلابی و جهادی داریم.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از حضور 80 میلیونی مردم در صحنه می ترسد که با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف حضور دارند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: دولت فعلی زمانی کشور را تحویل گرفت که در تلاطم اقتصادی بود و رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفتند در مذاکرات نرمش قهرمانانه داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ما به همه تعهدات خود در برجام عمل کردیم اما طرف آمریکایی به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرد که این یک اقدام زشت است.
طباطبایی نژاد گفت: باید جلو قاچاق را گرفت و مانع های ایجاد کارگاه ها و کارخانه های تولیدی را برداشت و در واگذاری زمین و تسهیلات به سرمایه گذاران با سرعت و جدیت عمل کرد.
ارسال نظرات