خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

توانایی ذهنی و فکری با تقویت تقوای الهی رشد پیدا می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ارجحیت توانایی فکری بر توانایی جسمی گفت: تاثیرگذاری هر فرد بستگی به توانایی ذهنی و فکری او دارد و این توانایی تنها با تقویت تقوای الهی رشد پیدا می کند .
کد خبر: ۸۸۵۷۳۳۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در همایش توجیهی برنامه های سال 96 با اشاره به ضرورت خودسازی پاسداران بیان داشت: ماه رجب ماه ولایت، ماه شعبان ماه نبوت و ماه رمضان ماه خداست و کسی می تواند در ماه رمضان میهمان خدا باشد که در ماه های رجب و شعبان خودسازی کند.

وی با اشاره به ارجحیت توانایی فکری بر توانایی جسمی گفت: تاثیرگذاری هر فرد بستگی به توانایی ذهنی و فکری او دارد و این توانایی تنها با تقویت تقوای الهی رشد پیدا می کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان ضرورت خودسازی در ماه شعبان به حدیثی از پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: پیامبر(ص) می فرمایند مرا در ماه شعبان یاری کنید وقتی حضرت علی (ع) می پرسد چطور؟ ایشان می فرماید با روزه گرفتن در ماه شعبان.

وی با اشاره به رهنمودهای عرفانی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) گفت: ایشان همواره به خواندن دعای کمیل و مناجات شعبانیه توجه داشتند و بقیه را به خواندن آن توصیه می کردند.

همچنین در این جلسه سروان پاسدار حمیدرضا عسگری‌مزین ضمن ارائه گزارشی از سال گذشته به تشریح برنامه های سال 96 پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات