نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب حوزه علميه قم عنوان کرد

حفظ تقوا و عقیده بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه سپاه

نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب حوزه علميه قم گفت: بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه سپاه حفظ تقوا و عقیده است به طوری که این وظیفه حتی از وظیفه دفاعی آن نیز مهمتر است.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۲۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدجلال رضوی‌مهر در همایش حکمت مطهر در جمع پاسداران و سربازان سپاه انصارالحسین(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: حفظ و تقویت بصیرت و افزایش معرفت از جمله شاخصه های مهم یک پاسدار است.

وی افزود: بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه سپاه حفظ تقوا و عقیده است به طوری که این وظیفه حتی از وظیفه دفاعی آن نیز مهمتر است.

نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب حوزه علميه قم تصریح کرد: حضرت عباس(ع) با اینکه معصوم نبودند اما بصیرت و معرفت والایی نسبت به امام زمان خود حضرت اباعبدالله الحسین(ع) داشتند.

وی دومین شاخصه یک پاسدار را بعد از محبت معرفت دانست و افزود: مهمترین منبع کسب محبت ادعیه های ماثوره ائمه معصومین(ع) هستند که از جمله این ادعیه ها صحیفه امام سجاد(ع) است که از مضامین بالای عرفانی برخوردار است.

رضوی مهر اطاعت را شاخصه سوم عنوان کرد و گفت: شهدا بارزترین نمونه افرادی بودند که اطاعت درون آنان موج می زد.

وی خاطرنشان کرد: این شاخصه باید در وجود پاسداران نهادینه شده باشد به طوری که یک پاسدار باید گوش به فرمان رهبر خود باشد.

سید علی موسوی تبار معاون عقیدتی سیاسی سپاه انصار الحسین(ع) نیز در ادامه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته به ارائه گزارش عملکرد این معاونت پرداخت.

حفظ تقوا و عقیده بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه سپاه 

حفظ تقوا و عقیده بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین وظیفه سپاه 

انتهای پیام/

ارسال نظرات