خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

سپاه خواب تشکیل خاورمیانه بزرگ دشمنان را بی‌تعبیر و بی‌اساس کرد/ انتخابات لیلة القدر نظام است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواب تشکیل خاورمیانه بزرگ را که آمریکا و اسرائیل و انگلیس دیده بودند بی تعبیر و بی اساس کرد که این بزرگترین خطر استکبار بعد از دفاع مقدس برای منطقه خاور میانه بود.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۲۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالگرد شهادت مظلومانه و پر افتخار استاد مطهری استاد حوزه و دانشگاه، معلم انقلابی و بصیر و تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ماه 1358 به فرمان امام(ره)؛ در همان روزها در کوران حوادث پرفراز و نشیب متولد شد و همراه با این نظام مقدس چالش های عظیم و عجیبی مانند درگیری های داخلی و قومی خلق کرد، خلق عرب و خلق ترکمن شکل گرفت که رهبری کرد.

وی افزود: این نهاد مقدس در هشت سال دفاع مقدس که تمام مستکبران عالم علیه این نظام خدایی صف آرایی کرده بودند و با دست خالی و با ایمان واقعی به خدای متعال و اتکا به قدرت داخلی مملکت، جوانان پرشور این مرز و بوم در کنار سایر نیروهای مسلح و و پیشروتر از همه در میدان دفاع مقدس حاضر شده و با تمام توان از انقلاب و دستاوردهای انقلاب محافظت کرد که آمار بالای شهدایی که در تمام شهر و روستاهای کشور تقدیم امنیت و آسایش مردم عزیز شده خود گویای وسعت تفکر و حضور به موقع و اثرگذار این نهاد مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: سپاه پاسداران بعد از دفاع مقدس علاوه بر فعالیت‌های رزمی، دفاعی و آموزشی در عرصه‌های سازندگی در ساخت پروژه‌های سنگین مانند راهسازی، ساخت پالایشگاه نفت و گاز، سکوهای استخراج نفت و گاز از جمله در همین اواخر پالایشگاه بزرگ ستاره ی خلیج فارس که می تواند مارا از واردات بنزین بی نیاز کند از برکات این نهاد مقدس و پر افتخار است.

وی در ادامه افزود:از دستاوردهای سپاه استقرار امنیت پایدار مردمی در شمال غرب، جنوب شرق، محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال، اجرای اقتصاد مقاومتی و همچنین در عرصه بین الملل نقش بر آب کردن تمام دسیسه های آمریکا و استکبار است.

الیاسی ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواب تشکیل خاورمیانه بزرگ را که آمریکا و اسرائیل و انگلیس دیده بودند بی تعبیر و بی اساس کرد که این بزرگترین خطر استکبار بعد از دفاع مقدس برای منطقه خاور میانه بود.

وی اضافه کرد: آنها فکر می‌کردند با حمایت از اسرائیل در جنگ 33 روزه حزب اله و 22 روزه غزه خواهند توانست خاورمیانه بزرگ را عملی کنند و امنیت ملت‌های مسلمان منطقه به ویژه امنیت بزرگ ما را به خطر بیاندازد و وقتی که نا امید شدند و شکست خوردند بحث تشکیل گروه تکفیری و داعش را کلید زدند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات لیلة القدر نظام است همان طور که در لیلة القدر سرنوشت یک ساله انسان ها نوشته می شود در انتخابات سرنوشت 4 ساله مملکت تعیین می شود که به فرموده رهبر معظم اثر رأی مردم به خود آنها بر می گردد.

وی همچنین در مورد حضور حداکثری و انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم اشاره کرد و از مردم خواست با حضور حداکثری و با شکوه در پای صندوق های رای حماسه بزرک دیگری را در 29 اردیبهشت خلق کرده و دشمنان را بار دیگر نا امید کنند.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط
ارسال نظرات