خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

انتخابات عرصه ظهور قدرت ملی و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی عرصه ظهور قدرت ملی و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۰۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات اظهار داشت: شرکت آحاد مردم امتحان بزرگی است در مقابل استکبار جهانی و باعث اقتدار و عزت ملی می شود.

وی گفت: در طول دوران 38 ساله انقلاب اسلامی بیش از 30 مورد انتخابات برگزار شده و در تمام این دوره ها دشمن به دنبال این بوده که نظام را به چالش بکشاند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: با توجه به فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند شرکت در انتخابات واجب است بنابراین انتخابات در ایران با توجه به دموکراسی اسلامی نمایش مردم سالاری دینی و باعث تحکیم مبانی اسلام و تعیین سرنوشت مردم ایران است.

وی افزود: دشمن به دنبال این است که انتخابات ایران سبک برگزار شود و مردم حضور فعالی نداشته باشند و به نوعی در صدد ایجاد دو قطبی در سطح جامعه به منظور کاهش حضور حداکثری است.

مرادی خاطرنشان کرد: ملت بصیر ایران باید فرد اصلح که به انقلاب اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد را انتخاب کنند و بار دیگر دشمنان را در اهدافش ناکام بگذارند.

وی با تأکید بر حضور حداکثری عنوان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی عرصه ظهور قدرت ملی و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات