خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

بازنشستگان نظام اسلامی معلمین انقلاب هستند

امام جمعه ملایر بازنشستگان نظام اسلامی را معلمین انقلاب دانست و گفت : همین معلمین انقلاب هستند که دل‌ها را بیدار و چشم‌ها را بینا می کنند.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۷۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی سیاسی در سپاه ناحیه نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری بیان داشت: شهید مطهری پرچمدار اسلام در رکاب ولایت بود که در راستای روشنگری، بصیرت و وفاداری انقلاب حرکت کرد .

وی افزود: 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در این سا‌ل‌ها کشور ما پیشرفت های خوبی داشته و همه این پیشرفت و توسعه‌ها به خاطر وجود رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری و وحدت ملی مردم بوده است و به طور قطع در مقابل این پیشرفت ما دشمن نیز دستاوردهایی داشته است .

امام جمعه ملایر گفت: دشمن در سال‌های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره به دنبال تخریب نظام و انقلاب بوده است نه قدرت نفوذ دارد و نه قدرت نظامی، تنها نوچه های خود را به کشور ما و منطقه خاورمیانه فرستاده که به تبلیغ بپردازند و بگویند که سایه تحریم بر سر کشور ما است .

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌داند که کشور ما سال‌هاست که در زمینه های مختلف خود کفا شده است ، گفت: هیچ دولتی تاکنون نتوانسته جلوی تهدید و حمله دشمن را بگیرد و در تمام تاریخ عمر مبارک انقلاب اسلامی این قدرت حضور مردمی بود که نگذاشت جلوی دشمن کم بیاوریم و این مردم شاگرد امام روح اللهی هستند که فرمودند «بکشید مردم ما را ، ملت ما بیدارتر خواهند شد» .

* جریانات غرب گرا شب و روز نیروهای مومن و انقلابی را تهدید می کنند

برقراری نقش معلمین انقلاب را نقشی بسیار مهم دانست و گفت: دشمن علاوه بر مشکلات اقتصادی می‌خواهد بر سیستم آموزش و پرورش ما ورود پیدا کند و قدم به قدم جلو می رود از حذف شهید فهمیده ها از کتاب های درسی گرفته که می گویند برای بچه خشونت می آورد، آنقدر جلو می روند تا به حذف آیات مربوط به جهاد و امر به معروف و نهی از منکر برسند چون خصومت می‌آورد ، این نفوذ دشمن است .

وی افزود : جریانات غرب گرا شب و روز نیروهای مومن و انقلابی را تهدید می کنند، اما معلم واقعی کسی است که از آبرویش مایه بگذارد، شهدا از آبرویشان مایه گذاشتند، شهدا برای حفظ نظام از جانشان گذشتند چیزی که از اوجب واجبات است .

امام جمعه ملایر تصریح کرد: شرع ما می گوید در برابر جریان های انقلابی با تفکرات آلوده و منفی ایستادگی کنید، انقلاب با اشرافی گری و تجمل گرایی سازگاری ندارد، این انقلاب برای محرومین است و باید به دست محرومین باشد .

وی با توجه به اینکه بصیرت افزایی یک تکلیف و یک وظیفه است، گفت : حضور در انتخابات یکی از مهمترین وظایفی است که بر دوش همه ما است و وظیفه همه ماست که بهترین سرنوشت را برای خودمان رقم بزنیم .

برقراری در پایان بازنشستگان نظام اسلامی را معلمین انقلاب دانست و گفت : همین معلمین انقلاب هستند که دل‌ها را بیدار و چشم‌ها را بینا می کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات