خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

ملت ایران در انتخابات حماسه ای دیگر را خلق می‌کنند

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ملت ایران در روز 29 اردیبهشت یک بار دیگر خلق حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.
کد خبر: ۸۸۵۵۵۸۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به‌مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و فرمانده سپاه ناحیه همدان از 70 نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه ناحیه همدان تجلیل شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این مراسم اظهار داشت: مربیان همانند ناخدای کشتی هستند که باید مسافران خود را به سلامت به سر منزل مقصود برساند.

سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به بحث انتخابات یادآوری کرد: مردم ولایت‌مدار ایران در طول انقلاب بصیرت خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: مشکل بعضی از خواص هستند که بی بصیرت بوده و متاسفانه بعضی از مردم نیز کورکورانه از بعضی از خواص خط می گیرند به این معنی که مردم نگاهشان به خواص جامعه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به شرایط و اهمیت انتخابات ابراز داشت: می‌طلبد که خواص جامعه حواسشان را جمع کنند چراکه بیگانگان هیچ گاه به خیر و صلاح کشور ما قدم بر نمی دارند بلکه آنان به فکر منافع و خوی استکبارستیزی خود هستند و این در ذات آنان نهادینه شده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی عنوان کرد: برای دشمنان مهم نیست که چه کسی می‌خواهد به سر کار بیاید مهم آن است که آن فرد در حفظ منافع آنان هست یا نه؟ بنابراین باید خواص ما از تجربیات گذشته درس عبرت بگیرند و دشمن را در اهدافش ناکام بگذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران در روز 29 اردیبهشت ماه یک بار دیگر خلق حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار