خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

صدقه برای وجود نازنین امام زمان(عج) اثری تربیتی و فرهنگی دارد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: صدقه دادن برای وجود نازنین امام زمان(عج) یک اثر تربیتی و فرهنگی دارد که بیانگر منتظر عدل و داد بودن شیعیان است.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۹۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین افشاری در مراسم جشن نیمه شعبان در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین (ع) اظهار داشت: صدقه دادن برای وجود نازنین امام زمان(عج) یک اثر تربیتی و فرهنگی دارد که بیانگر منتظر عدل و داد بودن شیعیان است.

وی با اشاره به وظایف منتظران که در کتاب مکیال المکارم آمده است، عنوان کرد: صدقه دادن برای سلامتی امام زمان(عج)، دعاجهت فرج حضرت، خواندن ادعیه های مربوط به حضرت مانند دعای عهدو زیارت آل یس از جمله مظایفی است که برای منتظر واقعی ذکر شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انتظار فرج که امام خمینی(ره) دراین مبحث فرمودند انتظار قدرت اسلام است، گفت: تسلیم بودن و عجله نکردن در فرج، سلام ودرود فرستادن برحضرت، خواندن نماز حضرت و به یادحضرت بودن نیز از دیگر وظایف منتظر است.

وی ادامه داد: وقت ظهور را تعیین نکردن، حضور در مجالس و مناقب امام، تکذیب کردن مدعیان حضرت، احترام با نایبان عام حضرت مانند مراجع تقلید تشیع، محبوب کردن حضرت در میان مردم و تلاش برای حفظ ایمان خود نیز از وظایف منتظر واقعی است.

مداحی ومولودی خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار