خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به اینکه شما مربیان و معلمان پیشتازان و پرچمداران تولید علم هستید، گفت: فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی در ارگان های نظامی ارتقای سطح معنویت و بصیرت است.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۰۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از کارکنان سپاه با امام جمعه شهرستان کبودراهنگ دیدار کردند.

امام جمعه کبودراهنگ در این مراسم ضمن تبریک به‌مناسبت بزرگداشت مقام استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: پیام پیامبر بزرگ اسلام(ص) علم و دانش بود و بر اساس آیات قرآن کریم علم اهمیت وافری در ارتقاء سطح دانش بشری دارد.

حجت الاسلام یوسف روحانی خاطرنشان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید تولید علم داشته باشیم و به دانش خود متکی باشیم.

وی با بیان اینکه این سطح دانش خود را باید پرورش دهیم، افزود: در این زمینه قناعت هم جایی ندارد و پیشرفت علم را نباید توقف کرد.

*مربیان و معلمان پیشتازان و پرچمداران تولید علم

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به اینکه شما مربیان و معلمان پیشتازان و پرچمداران این زمینه هستید، گفت: فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی در ارگان های نظامی ارتقای سطح معنویت و بصیرت است.

وی افزود: عقیده و ایمان خالص شما پاسداران بوده که همیشه در برهه های مختلف تاریخ رعب و وحشت بر اندام دشمن انداخته و شما پاسداران با عقیده و ایمان راسخ خود همیشه پای اصول و آرمان های انقلاب ایستاده اید.

وی بیان داشت: باید جوانان امروز را به علم آموزی ترغیب و تشویق کرد و شما معلمان و مربیان این امر را بر عهده دارید و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نورزید.

حجت الاسلام دانیالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ نیز به صورت مختصر گزارشی کوتاه از برنامه های اجرایی در هفته عقیدتی سیاسی به حاضرین ارائه داد.

مربیان و معلمان پیشتازان و پرچمداران تولید علم / فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی ارتقای سطح معنویت و بصیرت است 

انتهای پیام/

ارسال نظرات