خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در شهر خور:

سخنراني مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در نمازجمعه شهر خور

شهيد مطهري (ره) گفت:در زمانيكه جريانات الحادي ،انحرافي كيان انديشه هاي اسلامي را مورد هجمه قرار داده بود و در صدد مصادره انقلاب اسلامي بود دست به جهاد فكري گسترده و همه جانبه در اوج غربت و مظلوميت اسلام و امام راحل (ره) زد.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۳۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خور،مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج خوروبيبانك در پايان نمازجمعه مورخ 96/02/15 ابتدا فرارسيدن اعياد شعبانيه و روز معلم را خدمت همه نمازگزاران و معلمان و مربيان تبريك گفتند 
حجت الاسلام و المسلمين مرادي حقيقت گفت : سالروز شهادت مروج اسلام ناب و مبارز خستگي ناپذير استاد شهيد مرتضي مطهري(ره) بهانه‌ايست كه همه دغدغه مندان عرصه فرهنگ و عقيده را به بازخواني سيره علمي و عملي آن مجاهد فرا مي‌خواند تا با عمق بخشي و جهت دهي افكار بتوانيم رفتارهاي صحيح اجتماعي را در فضاي جامعه نهادينه كنيم.
 حاج آقا مرادي حقيقت افزود : شهيد مطهري در زمانيكه جريانات الحادي و انحرافي كيان انديشه هاي اسلامي را مورد هجمه قرار داده بود و در صدد مصادره انقلاب اسلامي بود ، دست به جهاد  فكري گسترده و همه جانبه در اوج غربت و مظلوميت اسلام و امام راحل (ره) زد به طوريكه غناي فكري و معرفتي جوانان اقلابي همه مديون چشمه‌هاي جوشاني بود كه ايشان حفر نموده بودند.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج خوروبيابانك گفت : مولايمان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) در وصف ايشان مي‌فرمايند : شهيد مطهري انصافا نادره زمان ما بود .
وي در ادامه گفت : سالروز شهادت ايشان كه به عنوان روز معلم و هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج نام نهاده شده است را خدمت همه معلمان و مربيان در عرصه فرهنگ و عقيده تبريك عرض مي‌كنم و انشاءالله بتوانيم با بهره‌گيري از آثار ايشان سرباز و شاگرد كوچك مكتب ايشان باشيم .
ايشان در پايان سخنان خود برنامه هاي سپاه و بسيج در هفته عقيدتي را تشريح كردند .
سخنراني مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در نمازجمعه شهر خور

ارسال نظرات