مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج نیشابور:

سرمشق عاشورا و غدیر سایه جنگ را از کشور دور کرد / راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور گفت: دو مسئله مهم امروز کشور، اقتصاد و انتخابات است، راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی در اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: ۸۸۵۵۸۱۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن رحیمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در تکیه ابوالفضلی نیشابور اظهار داشت: ولایت مداری، اخلاص و اعتقاد به باورهای دینی، خداباوری، پیامبر باوری و تبعیت از ولایت‌فقیه پایه‌های اقتدار نظام هستند.

وی افزود: اعتقاد و باور داریم که خداوند مقتدرانه برای نصرت و یاری انقلاب اسلامی واردشده است و از اول انقلاب بارها این کمک‌ها را دیده‌ایم.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: اخلاص از شاخصه‌های اصلی سپاه است، بصیرت بر خواسته از اخلاص می‌تواند انقلاب ما را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل نماید.

رحیمی تأکید کرد: غدیر و عاشورا بهترین سرمشق برای طی کردن و رسیدن به انقلاب حضرت مهدی (عج) است.

وی خاطرنشان کرد: هر کس با انقلابیون نباشد به هلاکت خواهد افتاد و فقط با ولایت می‌توانیم موفق شویم، این درس عاشورا است که در برابر دشمنان مقتدرانه بایستیم.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور گفت: ما از عاشورا درس کم نیاوردن در برابر دشمن گرفتیم و می‌دانیم سایه جنگ‌ها را امثال برجام از سر ما برنداشت بلکه سرمشق‌های غدیر و عاشورا این تهدیدات را از کشور اسلامی ما دور کرده است، ما فرزند مکتب شهادت هستیم و از تهدیدات دشمنان نمی‌ترسیم

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و تفکر سکولاریسم به دنبال این است که عدالت در جهان گسترش نیابد.

رحیمی گفت: دو مسئله مهم امروز کشور، اقتصاد و انتخابات است، راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی در اقتصاد مقاومتی است و گره‌های اقتصادی باید در داخل کشور حل شود.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور بیان داشت: حضور حداکثری در انتخابات باعث ورود مقتدرانه نظام در مسائل بین‌الملل می‌شود، انتخاب شخص کارآمد و با تفکر جهادی؛ کشور را برای حل مشکلات امروز و آینده کمک خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها