خبرهای داغ:
معاون فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

وحدت امت اسلامی ایران سایه جنگ را از کشور برداشت/ رمق آمریکا کشیده شده است

سردار نقدی گفت: هر موقع بین مردم شکاف وجود داشته باشد و آماده دفاع از آرمان‌هایشان نباشند دشمن هم به خود جرأت تجاوز می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۶۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار نقدی در جمع بسیجیان استان اصفهان گفت: بسیج و سپاه با تشکیل گروه‌های جهادی،‌ علمی کردن کشاورزی، ایجاد ارتباط صنعت و دانشگاه، تشویق و ترغیب بازاریان به سرمایه‌گذاری و صادرات ازجمله اقدام‌هایی است که برای رشد اقتصادی کشور در حال انجام دادن است.
سردار محمدرضا نقدی تأکید کرد: تبیین اقتصاد مقاومتی و جلب مشارکت مردم برای حضور در عرصه اقتصادی باید به‌طور اساسی و کامل انجام گیرد.
وی در مورد شرط موفقیت اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: مشارکت همه‌جانبه اولین رکن این مسئله است؛ همچنین مسئولان نیز باید به مردم‌ باور داشته باشند.
معاون فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه با طرز تفکری که قائل هست باید مدیر از خارج وارد کنیم، نمی‌توان به تحقق اقتصاد مقاومتی امیدوار بود، گفت: در همین ایران اسلامی هزاران اختراع بدون تولید وجود دارد، به طور طبیعی اگر توانمندی‌های مدیران و استعدادهای درون کشور را نادیده بگیریم،  اقتصاد مقاومتی به آن شکل موردنظر به چشم نمی‌آید.
سردار نقدی در پاسخ به سؤالی پیرامون اظهارنظری که در مورد سایه جنگ با ایران مطرح می‌شود، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم وحدت و درصحنه بودن ملت ایران سایه جنگ را از سر کشور برداشته، هر موقع بین مردم شکاف وجود داشته باشد و آماده دفاع از آرمان‌هایشان نباشند دشمن هم به خود جرأت تجاوز را می‌دهد.
وی ادامه داد: امت اسلامی ایران، ملتی یکپارچه، متحد و آماده فداکاری هستند که این خصوصیت‌ها دشمن را از جنگیدن مضطرب می‌کند.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز دشمن ما دیگر رمقی برای جنگیدن ندارد، کشوری که به‌زعم خودشان دارای اقتصادی با 20 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی و بیش از 2 هزار میلیارد دلار بدهی داخلی هستند، ارتش امریکا در تمام جنگ‌های اخیر خود شکست‌خورده و بی‌روحیه است.

ارسال نظرات