کارشناس سیاسی:

دیپلماسی خارجی با قدرت توسعه می یابد نه با لبخند

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: دیپلماسی خارجی نیز اگر بخواهد توسعه یابد با قدرت توسعه می یابد نه با لبخند.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۹۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خسروی در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور گسترده بسیجیان و مسئولین شهرستان بردسکن برگزار شد، ضمن تاکید حضور مردم در انتخابات، به آیاتی از قرآن در این زمینه اشاره کرد وگفت: مردم نسبت به مسائل و رخ دادهای پیرامون خود مورد سئوال قرار می گیرند؛ ایا حق انتخاب حق کمی است که از آن سئوال نشود.
 
وی گفت: شرکت در انتخابات بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هم حق است و هم تکلیف. 
 
این کارشناس سیاسی در ادامه صحبت های خود ضمن ابراز تاسف از اینکه کسی در جامعه شهدای مدافع حرم را به خاطر هوای نفس  زیر سئوال می برد، گفت: دیپلماسی خارجی نیز اگر بخواهد توسعه یابد با قدرت توسعه می یابد نه با لبخند. دشمن اگر بداند ما در زمینه  تولید قدرت ضعیف هستیم لحظه ای  ما را رها نخواهد کرد و آنچه که جنگ را از سر این مردم دور نگه داشته حضور آگاهانه مردم در صحنه بوده است نه به خاطر فلان مسئول یا فلان مدیر.

وی اعتراض کارگران در مراسم امسال روز کارگر در حضور رئیس جمهور را نشانه وضعیت بد و بغرنج کارگران در زمینه معیشتی و اقتصادی دانست و گفت:  این بر خلاف آمارهای دولت است که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بهتر شده است.
 
وی به نامه چهار  وزیر به دولت در زمینه رکود اشاره کرد و گفت: آیا این ها خبر از رونق اقتصادی می دهد یا سفره کارگر و مستضعف کوچکتر شده است ؟

خسروی افزود: نشاط در جامعه هیچ اشکالی ندارد ولی ما نباید به بهانه نشاط کاذب گناه را در جامعه ترویج کنیم و این خیلی مهم است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

وی در ادامه ولایتمداری، صداقت و سابقه کار را  از مهمترین شاخصه های انتخاب اصلح در انتخابا ت پیش رو دانست.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار