رئیس شورای قشر سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج»:

قوای سه‌گانه منشور خود را در اقتصاد مقاومتی رسما اعلام کنند

رئیس شورای قشر سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی عنوان داشت: : قوای سه‌گانه باید هم راستا با یکدیگر منشور خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی بصورت مکتوب و رسما از طریق رسانه‌ها اعلام کنند.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۵۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
دکتر شرکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص علت رکود در کشورمان اظهار داشت: متاسفانه قوانین تجاری، مالیاتی، بانکی و کار به جای اینکه در راستای هم قرار گیرند در تقابل هم هستند در صورتی که همه این قوانین باید همچون هرم در کنار هم باشند و راس آن به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغالزایی ختم شود.
 
وی در ادامه تاکید کرد: قوای سه‌گانه باید هم راستا با یکدیگر منشور خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی بصورت مکتوب از طریق رسانه‌ها اعلام کنند.
 
شرکا با ابراز تاسف گفت: امروز آمار بیکاری استان نسبت به میانگین کشوری بسیار بالاست و این یک فاجعه است.
 
رئیس شورای قشر سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که در حوزه اقتصاد مقاومتی چگونه عمل کردیم، تصریح کرد: متاسفانه در این راستا صرفا خوب حرف زدیم و جلسات و همایش‌های زیادی را برگزار کردیم ولی در عمل هیچ دستاوردی نداریم.
 
وی عنوان داشت: اقتصاد مقاومتی در حقیقت یک جهش است. اقتصاد مقاومتی بدین معناست که بعنوان مثال 1000 شغل به 1500 شغل برسد نه اینکه آمار بیکاری روز به روز بالاتر رود.
 
شرکا اعلام داشت: ما نیازمند نظام بازرسی تسهیل کننده فراقوایی هستم تا هر وقت از ریل خارج شدیم ما را هدایت کند. متاسفانه هچ کدام از برنامه‌های توسعه ما به 50 درصد نرسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها