خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

باید با هوشیاری حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم

یکی از هادیان سیاسی با اشاره به انتخابات گفت: با توجه به اینکه دشمنان نظام همواره به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند باید با هوشیاری حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم و دشمن را ناکام بگذاریم.
کد خبر: ۸۸۵۱۸۹۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام امیر مطهری در نهضت روشنگری که با موضوع انتخابات در جمع بسیجیان پایگاه حضرت فاطمه(س) همدان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور آحاد ملت در انتخابات پیش رو افزود: ما باید با بصیرت در انتخابات شرکت کنیم تا افکار پلید دشمنان و فتنه‌گران خنثی شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که با استفاده از جنگ نرم که شامل اقداماتروانی و تبلیغاتی می‌شود، می‌تواند به اهداف خود برسد.

این هادی سیاسی تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم خانواده‌ها و جوانان ما را مورد هدف قرار گرفته و برای آنان برنامه‌ریزی کرده است.

مطهری ابراز داشت: باید با آگاه‌سازی و بصیرت افزایی مردم و به ویژه جوانان اجازه ندهیم که دشمنان به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به انتخابات ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان نظام همواره به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند باید با هوشیاری حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم و دشمن را ناکام بگذاریم.

این هادی سیاسی عنوان کرد: همه ما امروز تکلیف داریم که توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را شناسایی کرده و آن را برای آحاد مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات