خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

باید با حضور پر شور در انتخابات به دشمنان جواب دندان‌شکنی داد

هادی سیاسی با بیان اینکه پیامی انتخابات برای دشمنان این است که ما رویکرد درونی را می‌پذیریم یا رویکرد خارجی را، گفت: باید با حضور پر شور در انتخابات به دشمنان جواب دندان‌شکنی داده شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۶۲۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
باید با حضور پر شور در انتخابات به دشمنان جواب دندان‌شکنی دادبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، جمشید سیاح در نهضت روشنگری سپاه ناحیه تویسرکان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: تکامل بشر در «رسیدن به خدا» است و مسیر انقلاب اسلامی زمینه حضور حضرت خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری ادامه داد: با کمی تفکر می‌توان دریافت که علت این نامگذاری این بود که امسال، سال پاسخگویی مسئولین است، بنابراین نیاز به همت بزرگ دولت‌مردان دارد.

این هادی سیاسی با بیان اینکه انتخابات پیشرو می‌تواند پیام خوبی برای جهانیان داشته باشد، افزود: رأی به یک کاندیدا در این مقطع تاریخی می‌تواند موانع را بردارد و یا موانع را بیشتر کند پس در این برهه زمانی که وضع اقتصادی زیاد رو به راه نیست باید با تدبیر و خرد رئیس جمهور اصلح را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: پیامی که این انتخابات برای دشمنان دارد این است که ما رویکرد درونی را می‌پذیریم یا رویکرد خارجی را.

سیاح با بیان اینکه رویکرد داخلی یعنی ما مبنا را باید بر قرآن و ائمه اطهار(ع) بگذاریم، گفت: باید با حضور پر شور در انتخابات به دشمنان جواب دندان‌شکنی داده شود.

وی با تأکید بر تولید و مصرف کالاهای داخلی ابراز داشت: ما می‌دانیم که رشد اقتصادی در شرق رو به افزایش است بنابراین نباید ایده های خود را غربی کنیم.

این هادی سیاسی تصریح کرد: متاسفانه برخی مسئولین ایده‌های انقلابی را برای همان اوایل انقلاب می‌دانند اما در حقیقت مسئولین و ما باید این ایده‌ها را برای همیشه سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کشور باید به سمت تمدن اسلامی پیش برود، افزود: نیروهای انقلابی همه جوانب را برای انتخاب رئیس جمهور رعایت کنند.

سیاح با بیان اینکه در مسیر انقلاب اسلامی هم ریزش و هم رویش داریم، گفت: کسانی بودند که در اوایل انقلابی بودند ولی چند سال است که دارند از این مسیر به بیرون می‌روند پس باید آنها را کنار گذاشت.

وی اظهار داشت: دو نوع تبعیت در کشور وجود دارد؛ تبعیت از ولی فقیه که هر زمان سر لوحه قرار دادیم پیشرفت کردیم و اگر جز این باشد و از نوع دوم نزول می‌کنیم.

این هادی سیاسی خاطرنشان کرد: دید رئیس‌جمهور نباید اشراف‌گرایی باشد بلکه باید مبانی‌های دینی را گسترش دهد و دست‌گیر محرومین باشد.

وی ابراز داشت: در قضیه برجام بود که غربی‌ها گفتند باید نخبه‌های ما را به کشورهای خود ببرند برای اینکه آنها را با تفکرات خود پرورش دهند بنابراین رئیس‌جمهور و ملت ایران اسلامی باید هوشیار باشند.

سیاح تصریح کرد: دو طیف در جامعه وجود دارد انقلابی و غیر انقلابی؛ کسی که روحیه انقلابی دارد یعنی مناسب است و باید به کار گرفته شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار