خبرهای داغ:
مسئول کمیته تکریم و تشریفات دوسالانه اجلاسیه شهرستان شاهرود

سی نقطه شهرستان بلیط رایگان توزیع می شود/ورود افراد به محدود سِن نمایش فقط با بلیط امکان پذیر است/توزیع کارت تردد برای ماشین ها در محدود اجلاسیه

برای امنیت بیشتر در اجلاسیه و ورود به محدوده سِن نمایش همه افراد باید بلیط تهیه کنند و فقط افراد با بلیط می توانند وارد محدوده سِن نمایش شوند.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۹۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

محمدمهدی اسماعیلی مسئول کمیته تکریم و تشریفات دوسالانه اجلاسیه شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به وظیفه این کمیته در برقراری نظم و امنیت زمان برگزاری اجلاسیه اظهار کرد: ایجاد نظم و امنیت با حفظ کرامت و تکریم شرکت کنندگان و مدعوین در اجلاسیه وظیفه اصلی این کمیته می باشد.

وی افزود: دعوت از مدعوین کشوری استانی و شهرستانی و عموم مردم با چاپ و توزیع بلیط، برقراری امنیت در محدوده نمایشگاه، سِن نمایش،نمایشگاه ادوات نظامی و پارکینگ ها و راهنمایی مردم مردم با استفاده از عزیزان خادم الشهداء از وظایف این کمیته می باشد.

اسماعیلی با اشاره به تمهیدات اندیشه شده در برقراری نظم در زمان اجلاسیه بیان کرد: برای اینکه از بی نظمی در پارکینگ جلوگیری شود کارت تردد در اختیار مردم و مسئولین قرار داده می شود تا ماشین ها در پارکینگ و بدون مشکل ورود و خروج کنند.

وی با اشاره به دعوت از همه شاهرودی های سراسر کشور عنوان کرد: جلسه ای با نمایندگان شاهرودی های مقیم در قم و تهران و مشهد و کردستان برگزار شده و دعوت نامه به تعداد لازم به این افراد داده شده تا از مدعوین دعوت به عمل آید.

اسماعیلی با اشاره به جلسه با نماینده شهرستان نیز گفت: در این جلسه مقرر شد تا نخبه شهرستانی که سمت های سیاسی دارند نیز با رایزنی وی دعوت شوند.

مسئول کمیته تکریم و تشریفات دوسالانه اجلاسیه شهرستان شاهرود با اشاره به بلیط های اجلاسیه افزود: این بلیط ها کاملاً رایگان است و هزینه آن توسط خیرین و ستاد اجلاسیه تَقَبُل شده است.

وی افزود: حتی در این بلیط ها هلوگرامی تعبیه شده که خرید و فروش بلیط شرعاً حرام عنوان شده است و ما در سطح شهرستان سی نقطه مشخص کردیم اعم از مساجد و پایگاه های بسیج و تعدادی مغازه های مرکزی شهر و کانون جوانان بسیج که می توانند بلیط رایگان را تهیه کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه توزیع بلیط در محل اجلاسیه نیز انجام می شود گفت: برای امنیت بیشتر در اجلاسیه و ورود به محدوده سِن نمایش همه افراد باید بلیط تهیه کنند و فقط افراد با بلیط می توانند وارد محدوده سِن نمایش شوند.

وی با اشاره به گنجایش سِن نمایش گفت: برای محل سِن نمایش تا هفت هزار صندلی تهیه شده است و برخی ادارات شهرستان با مراجعه درخواست حضور کارکنان خود را داشته اند که به عنوان مثال کمیته نیروهای مسلح در شب اول همه خانواده های نیروهای مسلح را دعوت کرده است و دیگر ادارات نیز این برنامه را در نظر دارند که با هماهنگی در حال پیگیری است.

اسماعیلی با تاکید بر این نکته که هر شب عموم مردم نیز می توانند در برنامه حضور داشته باشند گفت: نیمی از ظرفیت مجموعه هر شب در اختیار عموم مردم شهرستان است و نیمی دیگر در اختیارات ادارات است و همه مردم شریف با تهیه بلیط رایگان می توانند در برنامه حضور یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار