در افتتاح کانون بسيج رسانه در تربت جام عنوان شد؛

وظیفه ذاتی "بسیج رسانه" گفتمان سازی و مطالبه گری است/ خراسان رضوی دارای ظرفیت بالقوه رسانه‌ای در کشور است

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بیان داشت: بسيج رسانه هدايت و مديريت فرهنگي افکار عمومي را بر عهده دارد و در حقیقت وظیفه ذاتی "بسیج رسانه" گفتمان سازی و مطالبه گری است.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۴۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و اعلام انقلاب فرهنگي؛ کانون بسيج رسانه با حضور مسئولان قضايي، اجرايي، نظامي و اصحاب رسانه در تربت جام مورد بهره برداري قرار گرفت.
 
در اين محفل رسانه اي عباس محمدیان اظهار داشت: بسيج رسانه با هدف کمي و کيفي رسانه ورود پيدا کرده و وظيفه ذاتي رسانه ها گفتمان سازي و مطالبه گري است.

وی افزود: باید بسیج رسانه با مطالبه گری، دیده بان حقیقت بین مردم باشد و بصورت بی طرف و بااخلاص به کمک جامعه وارد عمل شود تا بتوانند بدرستی در هدایت افکار عمومی و گسترش دین، اخلاق و ترویج سبک زندگی احساس مسئولیت کنند.

وی در ادامه با تاکید بر این که ابزار حرکتی هر جامعه، رسانه است، بیان داشت : رسانه باید در خدمت ولایت فقیه و جان فدای رهبر باشد و تحقق فضای آرمانی را در کشور بیان نموده و ادامه دهنده راه شهدا و متعلق به مردم باشد.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه موتور پیشرفت کشور خواهد بود، تصریح کرد: با پشتوانه سازی در عرصه رسانه می توان توطئه دشمنان را خنثی کرد.

محمديان ادامه داد: بسيج رسانه هدايت و مديريت فرهنگي افکار عمومي را بر عهده دارد و رسانه هاي انقلابي در خط مقدم جبهه جنگ فرهنگي و مبارزه با دشمن قرار دارند.

وي اذعان کرد: آمريکا 77 درصد از رسانه ها دنيا را در اختيار دارد و امروز اخلاق مداري در برخي رسانه ها کمتر مورد توجه قرار مي گيرد.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت بالقوه رسانه ای در کشور است و باید این ظرفیت به شهرستان های استان انتقال یابد لذا ایجاد کانون بسیج رسانه در تربت جام ارتقاء سطح کمی و کیفی رسانه را دراین منطقه به همراه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها